Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWY CZĄSTKOWE, KONSERWACJA ULIC I DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY POLICE

Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4311830 , fax. 91 4311832
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
    ul. Stefana Batorego 3 3
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4311830, fax. 91 4311832
    REGON: 81168539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWY CZĄSTKOWE, KONSERWACJA ULIC I DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY POLICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulici dróg gminnych na terenie gminy Police, obejmujące prace związane z : 1Naprawą i remontem nawierzchni utwardzonych jezdni wraz z jej elementami: -krawężniki, -podbudowa, -włazy studni ulicznych, -wpusty uliczne, -bariery ochronne, -inne elementy urządzeń drogowych związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego. 2Naprawą i remontem nawierzchni nieutwardzonych jezdni wraz z jej elementami. 3Naprawą dróg gruntowych. 4Naprawą, remontem i uzupełnianiem nawierzchni chodników wraz z ich elementami: -obrzeża, -podbudowa, -inne elementy związane z utrzymaniem prawidłowej nawierzchni chodników. 5Naprawą ławek wraz z uzupełnianiem brakujących elementów. 6Naprawą i konserwacją wiat przystankowych w tym: -wymiana, transport i montaż nowych wiat zakupionych przez Zamawiającego, -bieżące uzupełnianie brakujących rozkładów jazdy, -bieżące uzupełnianie brakujących nr linii autobusowych, -bieżące uzupełnianie brakujących nazw przystanków, -bieżące uzupełnianie brakujących tablic przystankowych , -kontrolę stanu urządzeń przystankowych dwa razy w miesiącu. 7Naprawą znaków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli. 8Wymianą uszkodzonych znaków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli. 9Ustawianiem nowych znaków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli. 10Wprowadzaniem stałych zmian organizacji ruchu wg projektów sporządzonych przez Gminę Police i zatwierdzonych przez Starostę Powiatu Polickiego. 11Wykonaniem tymczasowych zmian organizacji ruchu podczas świąt (np. Bożego Ciała, imprez kulturalnych i sportowych (np. koncerty, Neptunalia, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Bieg Policka Piętnastka itp.), polegających na ustawianiu barier zabezpieczających, tablic informacyjnych, znaków drogowych. 12Naprawą i remontem mostów i przepustów drogowych. 13Ustawieniem, naprawą i wymianą progów spowalniających. 14Naprawą i konserwacją ulicznej sygnalizacji świetlnej oraz wymiana akumulatorów w tymczasowej sygnalizacji świetlnej ustawionej na ul. Kuźnickiej i Piotra i Pawła w Policach. 15 Dekoracją miasta flagami z okazji świąt państwowych. 16 Ustawieniem choinek i ich dekoracją. 17 Usuwaniem awarii związanych z ruchem drogowym oraz wykonanie robót innych trudnych do przewidzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział 20. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1. Na podstawie art. 147 ust. 1 i 2 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości zł (5% od maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z umowy) 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 ustawy. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank I/O PKO BP S.A. w Szczecinie Nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 z podaniem tytułu: zabezpieczenie należytego wykonania umowy, nr sprawy GKM-D.271.10.2011. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy, kwota wadium może zostać zaliczona na poczet zabezpieczenia. 8. Zamawiający zwróci kwotę stanowiąca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 9. Kwotę stanowiącą 30% wysokości zabezpieczenia Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi. 10. Kwota, o której mowa w pkt. 9 zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach