Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWY CZĄSTKOWE, KONSERWACJA ULIC I DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY POLICE

Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4311830 , fax. 91 4311832
  • Data zamieszczenia: 2010-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
    ul. Stefana Batorego 3 3
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4311830, fax. 91 4311832
    REGON: 81168539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWY CZĄSTKOWE, KONSERWACJA ULIC I DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY POLICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulic i dróg gminnych na terenie gminy Police, obejmujące roboty budowlane związane z : 1. remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznej, mieszanką mineralno-asfaltową na zimno wraz z dojazdem pracowników i transportem materiałów i sprzętu na odl. do 15 km - za 1 t, 2. remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznej, mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco o remontowanej powierzchni w jednym miejscu do 5,0 m? wraz z dojazdem pracowników i sprzętu na odl. do 15 km oraz transportem mieszanki min-asf. na odl do 30 km - o grubości remontowanej nawierzchni: - do 4 cm - 1 t - do 8 cm - 1 t - do 12 cm - 1 t 3. j.w lecz o remontowanej powierzchni w jednym miejscu powyżej 5,0 m? - do 4 cm - 1m? - do 8 cm - 1 m? - do 12 cm - 1 m? 4. remontem nawierzchni drogi z kruszywa betonowego o frakcji 0,5 do 35mm z zagęszczeniem walcem o masie min 3,5t cm wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiału do 15 km o grubości remontowanej nawierzchni: - do 5 cm - 1 m? - do 10 cm - 1 m? - do 15 cm - 1 m? 5. remontem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego, łamanego (granit) o frakcji 0,5 do 35mm z zagęszczeniem walcem o masie min 3,5t cm wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiału do 15 km o grubości remontowanej nawierzchni: - do 5 cm - 1 m? - do 10 cm - 1 m? - do 15 cm - 1 m? 6. j.w lecz ze ścieru asfaltowego o grubości remontowanej nawierzchni: - do 5 cm - 1 m? - do 10 cm - 1 m? - do 15 cm - 1 m? 7. remontem nawierzchni drogi z płyt drogowych (płyty drogowe Zamawiającego) na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiału na odległość do 15 km. - za 1 m? 8. wyrównanie nawierzchni drogi z profilowaniem spadków i zagęszczeniem walcem o ciężarze min. 3,5t wraz z dojazdem pracowników i sprzętu na odległość do 15 km, bez użycia materiałów. 9. remontem nawierzchni chodnika z kostki betonowej polbruk grub. 6 cm, rozebraniem istniejącej nawierzchni, wykonaniem podsypki cem-piaskowej o grub. do 5 cm i ponownym ułożeniem rozebranej kostki z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odległość do 15 km. - za 1m? 10. j.w lecz z ułożeniem kostki polbruk o grub. 8 cm. - za 1m? 11. j.w lecz z ułożeniem kostki nowej polbruk grub. 6 cm - za 1m? 12. j.w. lecz z ułożeniem kostki nowej polbruk grub. 8 cm - za 1m? 13. j.w lecz z płytek betonowych 35x35x5 cm z wykorzystaniem rozebranych płytek - za 1 m? 14. j.w. lecz z płytek betonowych 50x50x7 cm z wykorzystaniem rozebranych płytek - za 1 m? 15. j.w. lecz z płytek betonowych 35x35x5 cm z wykorzystaniem nowych płytek - za 1 m? 16. j.w. lecz z płytek betonowych 50x50x7 cm z wykorzystaniem nowych płytek - za 1m? 17. j.w. lecz z kostki kamiennej rzędowej 17 cm na podbudowie betonowej grub. 10 cm - za 1 m? 18. wymianie znaku drogowego wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km. - za 1 szt. 19. j.w. lecz za wymianę tabliczki informacyjnej (np. F-8) lub innych tablic - za 1szt. 20. j.w. lecz za wymianę słupka stalowego ocynkowanego pod znak drogowy ? 70 mm - za 1szt. 21. j.w. lecz za ustawienie i rozebranie znaków drogowych i tablic informacyjnych przy wykonywaniu zmiany organizacji ruchu (np. Święto Zmarłych, Boże Ciało, Policka 15 i.t.p) licząc za każdy znak, tablicę, zastawę. - za 1 szt. w wymianą żarówki w sygnalizatorze świetlnym wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i materiałów na odl. do 3 km: - dolnym - 1 szt. - górnym - 1 szt. 22. obsługą czasowej sygnalizacji świetlnej przy robotach na drodze (ruch wahadłowy) wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 5 km. - za 2 zestawy. 23. ustawieniem i rozebraniem czasowej sygnalizacji świetlnej wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km. - za 2 zestawy. 24. wykonaniem i montażem nowych barier ochronnych (przęsło 2,0x1,30 wraz ze słupkiem i rozstawem prętów w przęśle co 10 cm) wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km. - za 1 kpl. 25. j.w. lecz wymianie przęsła bariery ochronnej z materiału zamawiającego licząc za - 1 kpl. 26. j.w lecz z rur ? 70 mm - za 1mb. 27. j.w. lecz z materiały zamawiającego - za 1mb. 28. uzupełnieniem malowania oznakowania poziomego ulic farbą akrylową białą z mikrocząsteczkami odblaskowymi (przejść dla pieszych, linii segregacyjnych, pól martwych, krawężników itp.) wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km licząc - za 1m? 29. wymianą krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem betonowym wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km. - za 1 mb. 30. j. w. lecz wymianą obrzeży betonowych 6x20 cm - za 1 mb. 31. Wszystkie roboty nieobjęte powyższym wykazem rozliczane będą wg indywidualnej wyceny na podstawie cenników SEKOCENBUD po uprzednim zatwierdzeniu przez zamawiającego. Do oferty złożyć cenę ryczałtową netto za 1m2 , 1 mb, 1 kpl, 1 t, 1 szt ww. robót. Roboty będą rozliczane powykonawczo na podstawie cen określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14.000 zł (słownie : czternaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 9 grudnia 2010r.do godz. 930 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Police nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I.O PKO BP S.A. w Szczecinie, z oznaczeniem Wadium przetargowe - Bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulic i dróg gminnych na terenie gminy Police. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. St. Batorego 3, sekretariat pok. 30 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach