Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie mostów - malowanie dźwigarów, poręczy, remont stożków, uzupełnienie ubytków betonu, wymiana pokładu drewnianego

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 54
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6643045 , fax. 084 6642273
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lwowska 54 54
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6643045, fax. 084 6642273
    REGON: 95037163700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie mostów - malowanie dźwigarów, poręczy, remont stożków, uzupełnienie ubytków betonu, wymiana pokładu drewnianego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbudowa bieżące utrzymanie mostów - malowanie dźwigarów, poręczy, remont stożków, uzupełnienie ubytków betonu, wymiana pokładu drewnianego. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1. Czyszczenie dźwigarów konstrukcji stalowych mostów strumieniowo - ścierne ( piaskowanie) do II ST. czystości. 2. Malowanie f. epoksydowymi dźwigarów konstrukcji stalowych mostów natryskiem pneumatycznym dwie warstwy. 3. Czyszczenie elem. kratowych w kontr. stalowych mostów strumieniowo - ścierne (piaskowanie) do II ST. czystości. 4. Malowanie f. epoksydowymi poręczy mostu z płaskownika natryskiem pneumatycznym dwie warstwy. 5. Ułożenie mostowych elementów dylatacji z taśmy dylatacyjnej PCW. 6. Ułożenie mostowych elementów dylatacji z blachy ocynkowanej. 7. REMONT STOŻKÓW - Brukowanie skarp, na podsypce z piasku i z zalaniem szczelin zaprawą cementowa z oczyszczeniem pozostałych z mchu. 8. Czyszczenie strumieniowo -ścierne powierzchni betonowych nie malowanych na gzymsach. 9. Ręczna reprofilacja ubytków w konstrukcjach betonowych na gzymsach zaprawa bezskurczową - na powierzchniach poziomych i pionowych + rusztowania. 10. Wykonanie zabezpieczenia powierzchniowego powłoka antykorozyjna betonu na powierzchniach pionowych i poziomych. 11. Wymiana podkładu drewnianego jezdni - górnego o gr. 50 mm z desek. 12. Wymiana pochwytu górnego poręczy z kantówki 100x100 nad jezdnią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211199
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 5.1.DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 1 zadanie w zakresie technologii robót takiej samej, jaka została zgłoszona w przedmiocie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 5.2.POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 5 lat oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym /5 lat od daty otrzymania uprawnień/. Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w osobami, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. 5.3. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) agregat prądotwórczy, b) agregat sprężarkowy, c) samochód ciężarowy, d) samochód dostawczy, e) karcher, zestaw do piaskowania, f) dźwig samochodowy, g) piła mechaniczna do drewna. Co najmniej jeden z walców musi posiadać zestaw do obcinania krawędzi układanej masy bitumicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w potencjałem technicznym, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. 5.4. UBEZPIECZENIE. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ BYĆ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 6.1. Wadium nie pobiera się. 6.2. Formularz oferty - na załączniku nr 1. 6.3. Kosztorys ofertowy - na załączniku nr 2. 6.4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 7. 6.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.7. Wykaz ważniejszych zadań i robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie 5.1, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie- na załączniku nr 5. 6.8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie 5.2, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - na załączniku nr 4. 6.8.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.8 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.9. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie 5.3 - na załączniku nr 3. 6.9.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.9, wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 6.10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzone notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 6.4 do 6.9. 6.12.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o którym mowa w podpunktach 1a) i 1c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej). 6.13. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdptomaszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach