Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych i urządzeń ITS na terenie miasta Tarnowa.

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Bernardyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2021-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100, fax. 14 6883115
    REGON: 12268012100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych i urządzeń ITS na terenie miasta Tarnowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych i urządzeń ITS na terenie miasta Tarnowa. 2) Na przedmiot zamówienia składa się: a) Utrzymanie, konserwacja i naprawa drogowych sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń ITS. b) Remont i modernizacja drogowych sygnalizacji świetlnych. 3) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. a) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga aby osoby wykonujące poniżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę: - kontrola sygnalizacji świetlnych, - prowadzenie całodobowego dyżuru, - przeprowadzanie szczegółowego przeglądu, - czynności związane z naprawą, remontami i modernizacją. b) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4 lit. a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 4 lit. a oraz sankcje z tytułu nie spełniania tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 5) Na dostarczone i zamontowane urządzenia oraz materiały wykonawca przekaże zamawiającemu gwarancję producenta na minimum 2 lata od daty zamontowania. Jeżeli gwarancja producenta udzielona będzie na okres krótszy niż 2 lata od daty zamontowania, wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji uzupełniającej do 2 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach