Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej ulic miasta Jeleniej Góry

Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Ptasia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 64 200 37, , fax. 756 420 034
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Ptasia 2a
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 64 200 37, , fax. 756 420 034
    REGON: 36329453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzdim.bip.jeleniagora.pl/, www.bip.jeleniagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej ulic miasta Jeleniej Góry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie w technicznej sprawności kanalizacji deszczowej na terenie miasta Jelenia Góra, które w swoim zakresie obejmuje: a) Udrożnienie z przepłukaniem kolektora wraz z wywozem osadu, (przewidywana ilość średnioroczna wynosi ok. 3 500 m). b) Czyszczenie studni rewizyjnych wraz z wywozem osadu, (przewidywana ilość średnioroczna wynosi ok. 250 szt.). c) Czyszczenie separatorów ok. 120m3 osadu (ok. 30 szt. separatorów wraz z osadnikiem) zgodnie z instrukcją eksploatacji separatora wraz z wywozem i utylizacją osadu w tym: a) prowadzenie Kart Separatora – osobna karta dla każdego separatora. Wzór karty zostanie uzgodniony z Zamawiającym, b) serwisowanie urządzeń po wyczyszczeniu separatora polegające na kontroli stanu technicznego poszczególnych elementów urządzenia (wraz ze sporządzaniem protokołu przeglądu technicznego). c) laboratoryjna analiza ścieków po wyczyszczeniu serparatora d) Inspekcja telewizyjna kanałów z wyczyszczeniem kanału i studni rewizyjnych (przewidywana ilość średnioroczna wynosi ok. 800 m). e) Wyczyszczenie około 150 wpustów deszczowych wraz z przykanalikami. f) Wymianę studni ściekowych rewizyjnych betonowych DN1000 z włazem D400 wraz z odtworzeniem nawierzchni asfaltowej,(przewidywana ilość średnioroczna wynosi ok. 10 szt.). Lokalizację studni ściekowych wskaże Zamawiający. g) Regulacja pionowa włazu studni rewizyjnej z wymianą włazu na nowy klasy D400 ryglowany, z wypełnieniem betonowym (przewidywana ilość średnioroczna szt. 25). h) Regulacja pionowa włazu studni rewizyjnej bez wymiany włazu na nowy(przewidywana ilość średnioroczna szt. 30). i) Regulacja pionowa wpustu ulicznego z wymianą wpustu na nowy klasy D400, ryglowany, wyk. z żeliwa szarego. (przewidywana ilość średnioroczna szt. 30). j) Regulacja pionowa wpustów ulicznych bez wymiany wpustu na nowy (przewidywana ilość średnioroczna szt. 30). k) Remonty bieżące sieci kanalizacji deszczowej obejmujące między innymi czynności takie jak:  wymiana uszkodzonych fragmentów separatorów i wylotów oraz rowów odwadniających,  wymiana uszkodzonych fragmentów sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt oraz ust. 5 pkt 1) u.p.z.p b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2. stanowiącym załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. ---II. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6 ppkt 1.4) w zakresie wymaganym od Wykonawcy. ---III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. ---IV. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. informacji z sesji otwarcia ofert) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz.369 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach