Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA WEJHEROWA W 2020 ROKU

Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 775 000 wew. 34 , fax. 58 6775000 w. 43
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych
    ul. Jana III Sobieskiego 251
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586 775 000 wew. 34, fax. 58 6775000 w. 43
    REGON: 19298579700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wznk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA WEJHEROWA W 2020 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wejherowa w 2020 roku. Usługi polegają m.in. na czyszczeniu, udrażnianiu, konserwacji oraz naprawach sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wejherowa w 2020 roku. 1. Przedmiotem zamówienia objęte są prace w zakresie:  Utrzymania i konserwacji: studzienek, studni rewizyjnych, wpustów drogowych, studni chłonnych, odwodnień liniowych - aco, przykanalików instalacji kanalizacji deszczowej.  Czyszczenia i odmulania rowów melioracyjnych wraz z profilowaniem dna i skarp.  Czyszczenie kanałów deszczowych wraz usuwaniem elementów obcych tj. cegieł, betonu, kamieni, gałęzi itp.  Załadunek i wywóz zebranych odpadów z wykonanych prac, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń, w tym związków ropopochodnych, elementów obcych wraz z uporządkowaniem terenu miejsca pracy. Wywóz i utylizacja na legalne składowisko odpadów komunalnych. Koszt transportu odpadów do miejsc ich utylizacji oraz koszt utylizacji odpadów ponosi Wykonawca.  Uzupełnienie krat ulicznych wpustów, pokryw włazów studni, osadzenie ulicznych wpustów ściekowych, regulacja wysokościowa wpustów ulicznych i włazów kanałowych, osadzenie studzienki ściekowej, remont studni chłonnych, montaż nowej pokrywy brakującego włazu kanałowego kanalizacji deszczowej (materiał Wykonawcy), montaż nowego rusztu wpustu ulicznego (materiał Wykonawcy)  Inspekcja TV kanalizacji deszczowej ze spadkami kanału z raportem określającym stan techniczny kanału.  Zabezpieczenie i usuwanie awarii w ramach „dyżuru drogowego”. UWAGA  Rozliczenie (dot. usług objętych przedmiotem zamówienia – ujętych w formularzu oferty) odbywać się będzie w cyklach miesięcznych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie oraz ilości faktycznie wykonanych usług.  Rozliczenie robót dodatkowych, które muszą być wykonane z uwagi na bezpieczeństwo ruchu drogowego będą zlecane i rozliczane na podstawie kosztorysu szczegółowego. 2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu miejsca awarii na otrzymane zgłoszenie w ramach „dyżuru drogowego” na podstawie zleceń telefonicznych bądź e-mail przez Zamawiającego w każdej porze doby niezależnie od tego czy jest to dzień powszedni, niedziela czy święto. Przystąpienie do usunięcia awarii polega na:  Zlokalizowaniu miejsca awarii  Zabezpieczeniu, oznakowaniu miejsca awarii  Rozpoznaniu przyczyny awarii – m.in. np. przy użyciu kamery termowizyjnej  Ustaleniu zakresu prac z przedstawicielem Zamawiającego 3. Przystąpienie do realizacji usług w ramach „dyżuru drogowego” nie przekroczy 24 h od momentu przekazania zlecenia, przy czym zabezpieczenie miejsca awarii nastapi w ciągu maksymalnie ……. godzin od zgłoszenia potrzeby jej zabezpieczenia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą) 4. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za wykonywanie robót w trybie awaryjnym w ramach „dyżuru drogowego” ani godzin nadliczbowych. 5. Pozostałe usługi wchodzące w skład przedmiotu zamówienia realizowane będą na podstawie zleceń. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia robót dodatkowych, które muszą być wykonane z uwagi na bezpieczeństwo ruchu drogowego w zakresie nie obejmującym zakresu przedmiotu zamówienia będą odrębnie zlecane i rozliczane na podstawie kosztorysu szczegółowego zaakceptowanego przez Zamawiającego. Kosztorys szczegółowy sporządzony na podstawie KNR (Katalog Nakładów Rzeczowych) z zastosowaniem czynników cenotwórczych dla II kwartału 2020 r. obowiązujące przez cały okres zamówienia na podstawie cenników Sekocenbud dla regionu pomorskiego. W przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR oraz cen materiałów i sprzętu nie występujących w przywołanych cennikach, koszt tych robót będzie określony na podstawie ofert dostarczonych przez Wykonawcę. UWAGA Podane stawki do kosztorysowania nie stanowią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej, stanowią jedynie możliwość skorzystania z nich przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia robót dodatkowych. 7. Powyższe stawki do kosztorysowania będą stałe przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy i nie zmienią się w żadnym przypadku. 8. Przedmiotem zamówienia nie jest objęta sieć deszczowa znajdująca się na terenach i obiektach zamkniętych takich jak szkoły, przedszkola, zakłady pracy, spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty, posesje prywatne. 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – OPZ (dalej OPZ), stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Zakres prac do wykonania będzie uzależniony od potrzeb i każdorazowo zlecany przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90470000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 11 700,00 zł słownie: jedenaście tysięcy siedemset złotych 00/100. 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: • wnoszone w formie pieniądza zostało zaksięgowane na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, • wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Dziale Księgowo-Finansowym WZNK w Wejherowie przy ul. Jana III Sobieskiego 251 w pok. 010 przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 8.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Wejherowie – Bank Millennium O/Wejherowo nr 84 1160 2202 0000 0000 7646 4877. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty można załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Dziale Księgowo-Finansowym WZNK w Wejherowie przy ul. Jana III Sobieskiego 251 w Wejherowie w pok. 010 przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w niniejszym rozdziale, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8.6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium. Wadium w formach wymienionych w pkt 8.3. ppkt od 2-5 musi być wystawione na Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych jako beneficjenta. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego, jak również innych dodatkowych zastrzeżeń i warunków. 8.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 6.2 pkt 1 niniejszego rozdziału , składa informację z odpowiedniego rejestru, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ust., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (spółki cywilne/konsorcja) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w rozdz. Va ust. 5a.2 SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdz. V SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 6.1 pkt. 1 niniejszego rozdziału – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 6.3 nin. rozdziału składa każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani - każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) - na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ust. 6.2 pkt. 1 nin. rozdziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach