Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej dróg gminnych i innych terenów będących własnością Gminy Miejskiej Kłodzko

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej dróg gminnych i innych terenów będących własnością Gminy Miejskiej Kłodzko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: 1. Czyszczenie deszczowych wpustów ulicznych wskazanych w załączniku nr 7 wraz z udrożnieniem przykanalika i wywozem osadu. 2. Czyszczenie studni chłonnych wraz z wywozem osadu. 3. Czyszczenie odwodnień liniowych wraz z wywozem osadu. 4. Udrażnianie kanałów deszczowych wskazanych w załączniku nr 8 z przepłukaniem i wywozem osadu. 5. Czyszczenie studni rewizyjnych wskazanych w załączniku nr 6 wraz z wywozem osadu. 6. Wyczyszczenie separatorów wraz z wywozem osadu w tym uwzględnić przegląd separatorów raz na miesiąc: ­ sprawdzenie stanu technicznego włazów separatora, ­ wzrokowa kontrola stanu odbiornika ścieków odprowadzanych z separatorów, ­ sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania poszczególnych elementów składowych separatora (pływaki, sekcje lamelowe, komory koalescencyjne, maty filtracyjne, wkłady koksowe itp.), ­ konserwacja ruchomych elementów separatora zgodnie z instrukcją obsługi, ­ pomiar warstwy odseparowanego oleju w poszczególnych zbiornikach systemu, ­ pomiar warstwy szlamów zaolejonych zgromadzonych w poszczególnych zbiornikach systemu odpowiednimi narzędziami, ­ kontrola działania instalacji alarmowej (o ile jest zamontowana), ­ założenie książki eksploatacji separatora, ­ dokonanie odpowiednich wpisów w książce eksploatacji separatora po dokonanym przeglądzie, ­ dokonanie wpisu w książkę eksploatacji separatora numeru decyzji właściwego organu administracyjnego na wytwarzanie odpadów w separatorach przez firmę wykonującą przegląd zgodnie z art. 3. 3 oraz art.17.1 1) ustawy o odpadach (Dz.U. Z 2001 roku nr 62, poz. 628), ­ sporządzenie protokołu z wykonanego przeglądu (w protokole musi znaleźć się odręczny szkic instalacji separatorów oraz kanalizacji deszczowej), ­ wykonanie materiału zdjęciowego z wykonanego przeglądu, ­ określenie terminu czyszczenia separatora ­ czyszczenie separatora wraz z wywozem szlamu w przypadku, gdy występować będzie: - silne zaszlamienie i zaolejenie filtrów koalescencyjnych (gąbkowych, lamelowych, koksowych i innych), lub - w separatorze zgromadzi się film olejowy o wysokości 4/5 maksymalnej dopuszczalnej grubości, lub - w instalacji separatorów widoczne będą ślady podpiętrzenia, lub - widoczne będą ślady substancji ropopochodnych w studzienkach rewizyjnych za instalacją separatorów. 7. Pozostałe roboty związane z bieżącym utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej jak np.: wyczyszczenie piaskownika, regulacja wpustów ulicznych, wymiana (uzupełnienie) kratek wpustów ulicznych, wymiana (uzupełnienie) pokryw studni rewizyjnych, naprawa studni kanalizacji deszczowej, studni rewizyjnych, konserwacja zaworów, zasuw i innych elementów sieci kanalizacji deszczowej. Pozycje wyszczególnione w punktach od 1 do 6 rozliczane będą wg cen jednostkowych (ryczałt). Pozycja 7 rozliczana będzie kosztorysem powykonawczym przy zastosowaniu składników cenotwórczych (koszty roboczogodziny, zysk, koszty ogólne), a prace sprzętu wg średnich cen Sekocenbudu za ostatni kwartał w stosunku daty wykonania usługi oraz materiały po kosztach zakupu. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. W załączniku nr 7 przedstawiono odpis ze spisu inwentaryzacyjnego kanalizacji deszczowej. Oprócz urządzeń wskazanych w załączniku nr 7 Zamawiający będzie zlecał czyszczenie studni chłonnych oraz studni kanalizacji deszczowej znajdujących się poza ulicami, np. na podwórkach, których właścicielem jest Gmina Miejska Kłodzko - Zamawiający nie posiada wykazu tych urządzeń. Obecnie na sieci administrowanej przez Zamawiającego nie ma separatorów. Urządzenia te zostaną przekazane do użytkowania w 2010 roku po zakończeniu inwestycji związanych z przebudową ul. Objazdowej, Kolejowej, Mostu XV-lecia, rozbudowy cmentarza komunalnego. Wykonanie usługi polegać będzie na realizacji zleceń składanych przez Zamawiającego w miarę potrzeb wynikających z bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia - każdorazowo wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu (niezwłocznie) oznacza, że robotę należy wykonać do dwóch godzin od otrzymania zlecenia. W sytuacjach awaryjnych, jak np. brak odpływu wód opadowych z powodu niedrożnych wpustów lub studni kanalizacji deszczowej podczas dużych opadów, Zamawiający przewiduje składanie zleceń również po godz. 15.30, a także w soboty i niedziele oraz w inne dni wolne od pracy. W takich przypadkach prace będą mogli zlecić telefonicznie również funkcjonariusze Straży Miejskiej w Kłodzku. Zlecenia takie zostaną potwierdzone pisemnie. W 2009 roku zlecono czyszczenie 564 szt. wpustów ulicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl (zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach