Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i zarządzanie siecią tras SINGLETRACK GLACENSIS

Stowarzyszenie Gmin Ziemi Kłodzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 867 07 64, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Gmin Ziemi Kłodzkiej
    Jana Pawła II 4/201
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 74 867 07 64, , fax. -
    REGON: 89023839900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: eziemiaklodzka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i zarządzanie siecią tras SINGLETRACK GLACENSIS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Wykonawca świadczyć będzie usługę bieżącego utrzymania i zarządzania trasami rowerowymi sieci SINGLETRACK GLACENSIS: 1. W 2020 roku w pełnym zakresie odcinków tras zlokalizowanych w granicach administracyjnych: Gminy Bardo – 32150 mb, Gminy Bystrzyca Kłodzka – 5300 mb, Gminy Kłodzko - 15000mb, Gminy Kudowa-Zdrój - 15600 mb, Gminy Lądek-Zdrój – 22000mb, Gminy Międzylesie –14600mb, Gminy Stronie Śląskie – 19300 mb, Gminy Złoty Stok – 26000 mb. 2. W 2020 roku usługa bez przeglądu technicznego wiosennego, który zapewnią wykonawcy wskazanych pętli, utrzymywanie bieżące określone w pkt. 4 B, i przegląd jesienny - po sezonie dla nowo powstałych pętli: a. Pętla Trojak (Lądek) - 5000 mb – otwarta od 15.04.2020 (przegląd wiosenny zapewnia wykonawca) b. Pętla Jodłów (Międzylesie) – 11400 mb - otwarta od 1.05.2020 c. Pętla Międzylesie (Międzylesie) – 9500 mb - otwarta od 1.06.2020 d. Pętla Spalona (Bystrzyca) – 11000 mb - otwarta od 1.07.2020 e. Pętla Międzygórze (Bystrzyca) – 19100 mb - otwarta od 1.07.2020 f. Dodatkowy fragment Pętli Stronie Śląskie (Bystrzyca) – 4000 mb - otwarty od 15.04.2021 g. Singletracki na terenie Gminy Duszniki-Zdrój – 8900 mb – otwarte od 1.07.2020 – planowane 4 pętle. 3. Wskazane w pkt. 2 nowe odcinki singletracków do utrzymywania i zarządzania będą wchodziły w zakres prac wykonawcy na podstawie aneksu/ów do umowy. 4. Od 1.04.2021 roku utrzymywanie i zarządzanie siecią Singletrack Glacensis obejmuje pełny zakres prac na 28 pętlach. 5. Utrzymanie i zarządzanie siecią SINGLETRACK GLACENSIS obejmuje okres od dnia 1.04.2020 r. do dnia 15.11.2024 r ,z uwzględnieniem jesiennego przeglądu technicznego po każdym sezonie objętym umową. 6. W 2020 roku wykonawca powinien zaplanować numerację ok. 500 słupków na singletrackach i trasach dojazdowych pod kątem bezpieczeństwa oraz zgłaszania ewentualnych interwencji. Oprócz numeru będzie na tabliczkach również QR kod do aplikacji. Zakres oznakowania i systemu powiadamiania będzie przedmiotem ustaleń stron umowy. 7. W przypadku zmian w układzie sieci Singletrack Glacensis – zamknięciu czasowemu/całkowitemu pętli bądź powstaniu nowych tras/pętli czy ich fragmentów do utrzymywania i zarządzania, zmniejszenie/rozszerzenie zakresu prac odbędzie się w formie aneksu do umowy. 8. Poszczególne pętle prezentuje załącznik mapa SINGLETRACK GLACENSIS, który objęty jest prawami autorskimi i nie podlega kopiowaniu czy wykorzystywaniu. B. W ramach świadczenia usługi utrzymania i zarządzania trasami SINGLETRACK GLACENSIS Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. wykonania pełnego przeglądu technicznego tras: wiosennego – do 15 kwietnia i jesiennego – po 30 października, 2. wykonywania bieżących przeglądów tras min. co 3 tygodnie i usuwanie na bieżąco problemów związanych z użytkowaniem trasy, 3. bieżącego usuwania z tras gałęzi i liści oraz śmieci pozostawionych przez użytkowników tras, 4. dokonywania na bieżąco napraw wynikających z uszkodzeń spowodowanych przez rowerzystów, lub uszkodzeń spowodowanych poruszaniem się po trasach niedopuszczalnych pojazdów mechanicznych (motory, kłady) oraz warunków atmosferycznych, 5. bieżącego kontrolowania spadku poprzecznego na całej długości tras, aby możliwe najlepiej uchronić je przed erozją i destrukcyjnym działaniem wody, 6. uzupełniania we właściwych miejscach na trasie przeszkody, poprzez właściwe ustawianie głazów lub mniejszych kamieni. W razie potrzeb uzupełnianie nawierzchni kamiennej, 7. działania stosownie do warunków atmosferycznych – w przypadku mocniejszych opadów deszczu należy koniecznie przejść cała trasę, aby stwierdzić czy nie uległa zniszczeniu. W przypadku zniszczonych fragmentów naprawić usterki, 8. w przypadku gdyby na trasach miały odbyć się zawody rowerowe, które powodują nadmierne i nieprawidłowe zużycie tras, po takich zawodach trasy muszą być poprawione i ubite. Koszt tej usługi pokryje organizator imprezy, natomiast od Wykonawcy oczekuje się sprawowania kontroli nad naprawieniem tras, 9. bieżącego naprawiania lub dostawiania nowych znaków w przypadku uszkodzeń oznaczeń tras lub tablic informacyjnych na trasach, 10. stałego kontaktu z Dolnośląskim Zespołem Parków Krajobrazowych, Nadleśnictwem Bardo Śląskie, Nadleśnictwem Bystrzyca Kłodzka, Nadleśnictwem Lądek Zdrój, Nadleśnictwem Międzylesie, Nadleśnictwem Zdroje i firmami pracującymi na terenie lasu w zakresie wszelkich uszkodzeń tras lub ich czasowego zamknięcie, 11. 11. udzielania publicznej informacji o zamknięciu fragmentów tras, uszkodzeniach na trasach, wiatrołomach itp., na aplikacjach stworzonych przez Stowarzyszenie Gmin Ziemi Kłodzkiej, stronie Facebook Singletrack Glacensis (prowadzenie bieżące strony na Facebooku) oraz przekazanie informacji współpracującym portalom internetowym gmin i portalowi singletrackglacensis.com, jak i modyfikacja aplikacji o nowe produkty czy korekty przebiegu tras, dystrybucja produktów promocyjnych powstałych o sieci Singletrack Glacensis, 12. organizacja co najmniej dwóch w roku study tour dla blogerów, magazynów rowerowych czy innych instytucji np. certyfikujących region Ziemi Kłodzkiej, 13. prowadzenia książki obiektu budowlanego, dziennika utrzymania tras (ewidencji przeglądów), w których na bieżąco notowane będą wszystkie prowadzone czynności. 14. W sytuacjach awaryjnych tj. w sytuacjach możliwego zagrożenia dla bezpieczeństwa użytkowników tras rowerowych SINGLETRACK GLACENSIS spowodowanych np. zniszczeniem lub uszkodzeniem przebiegu tras np. zwalone drzewo, zniszczenie tras w wyniku złych warunków atmosferycznych lub w wyniku działania osób trzecich zakres i termin wykonania prac ustalany będzie przez Zamawiającego w zleceniu przekazywanym w formie telefonicznej lub elektronicznej (e-mail). Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania zlecenia w trybie awaryjnym również poza godzinami pracy biura Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej oraz w soboty, niedziele i święta. Zlecenie przekazywane w formie telefonicznej uznaje się za przyjęte z chwilą jego złożenia. W przypadku przekazania zlecenia w formie elektronicznej Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zlecenia w postaci odpowiedzi na przesłaną wiadomość e-mail. Dodatkowo, Zamawiający zawsze poinformuje telefonicznie Wykonawcę o przesłaniu zlecenia w trybie awaryjnym drogą elektroniczną. Dopuszcza się inne sposoby powiadamiania o sytuacjach awaryjnych wynikające z możliwości powstałych aplikacji mobilnych czy mediów społecznościowych. Szczegóły współpracy w tym zakresie strony uzgodnią na etapie podpisywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zlecenie w czasie zgodnym z deklaracją w ofercie. 15. w przypadku otrzymania dofinansowania zewnętrznego na utrzymywanie sieci Singletrack Glacensis Wykonawca będzie stosował odpowiednie dla danego dofinansującego zasady promocji w porozumieniu z Zamawiającym. C. Informacje dodatkowe: 1. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe - miesięczne, które uwzględnia wszystkie wymagania SIWZ oraz obejmować będzie wszelkie koszty (łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT) związane z wykonaniem danej czynności i niezbędne do jej wykonania. Wartość ryczałtowej stawki miesięcznej będzie wyliczona na etapie opracowania załącznika do umowy – harmonogramu płatności, na podstawie kwot zawartych w ofercie wykonawcy. 2. Realizacja prac prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością w odniesieniu do ich wykonywania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: Wykonawca powinien co najmniej dwie osoby wskazane do realizacji umowy zatrudniać na umowę o pracę. Ze względu na sezonowość oraz charakter prac Zamawiający odstępuje od wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach