Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i remonty elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Krakowa. Znak sprawy 5/V/2009

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
    ul. Centralna 53 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
    REGON: 35711616300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i remonty elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Krakowa. Znak sprawy 5/V/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegających na wykonaniu: oznakowania poziomego dróg będących w administrowaniu ZIKiT w Krakowie, mycie, wymiana, naprawy, malowanie oraz montaż nowych elementów barier, utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach będących w zarządzie ZIKiT w Krakowie. Wykonawca musi zapewnić wykonywanie robót w systemie wielozmianowym oraz w dni wolne od pracy. Ponadto musi dysponować służbami technicznymi gotowymi do realizacji zadań przez wszystkie dni tygodnia, 24 godziny na dobę i będzie podejmował - po uzgodnieniu z Zamawiającym niezbędne czynności do likwidacji zdarzeń, usterek, uszkodzeń i nieprawidłowości w ciągu 2-ch godzin od zgłoszenia. Musi dysponować: bazą dyspozytorską na terenie miasta Krakowa wyposażoną w co najmniej 3 niezależne linie telefonu stacjonarnego, faks, łącze internetowe, oraz całodobową bezprzewodową łączność z każdym zespołem pracującym na mieście, wraz z osobami odpowiedzialnymi za realizację zadań, zapleczem techniczno - warsztatowo - magazynowym na terenie miasta Krakowa, komputerową bazą danych (aktualizowaną codziennie z rejestrem wszystkich szkód komunikacyjnych w oznakowaniu pionowym). b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą przedmiaru robót (zał. nr 5 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 do SIWZ). c) Na przedmiotowe roboty Wykonawca zobowiązany jest udzielić: W zakresie oznakowania poziomego: - 12 miesięcy gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, - 60 miesięcy gwarancji na oznakowanie poziome grubowarstwowe, W zakresie utrzymania barier sprężystych, betonowych oraz separatorów ruchu: - 24 miesięcy gwarancji na wykonane powłoki malarskie barier stalowych, barier betonowych, separatorów ruchu, W zakresie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu: - 36 miesięcy gwarancji na materiał dla znaków, tablic, tablic drogowskazowych wykonanych z folii odblaskowej na podkładzie z blachy ocynkowanej, - 24 miesiące gwarancji na materiał dla pozostałych elementów i urządzeń bezpieczeństwa, - 12 miesięcy gwarancji na malowanie powierzchni elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. d) W przypadku wystąpienia nazwy producenta w przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - produkty można zastąpić równoważnymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453162131
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 350.000 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe w Banku Pekao S.A. - nr rachunku: 32 1240 4722 1111 0000 4850 3855. 5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 6) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/. 7) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a wrt. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. (Podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a Pzp)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004 r. wykonali dwie roboty budowlane polegające na: - bieżącej konserwacji i utrzymaniu oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w mieście o ilości mieszkańców powyżej 700 000, - oznakowaniu pionowym, urządzeniach bezpieczeństwa ruchu w ilości co najmniej 33 000 elementów, - oznakowaniu poziomym w ilości co najmniej 90 000 m2, - posiadają doświadczenie w bieżącym utrzymaniu i remontach barier betonowych i stalowych oraz separatorów ruchu. Wykazane roboty budowlane muszą dotyczyć kwoty co najmniej 3 000 000 złotych. b) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba) oraz drogowej (1 osoba) wraz z aktualnym potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. c) dysponują osobami przeszkolonymi w zakresie kierowania ruchem drogowym (co najmniej 10 pracowników) oraz dysponują co najmniej 15 pracownikami przeszkolonymi w zakresie oznakowania poziomego wraz z uprawnieniami do obsługi samojezdnych malowarek do oznakowania poziomego. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e) dysponują zapleczem i potencjałem technicznym, tj.: - samochody dostawcze - min. 15 szt., - podnośnik koszowy - min. 2 szt., -samochód ciężarowy z HDS do 4 ton - minimum 2 szt., - urządzenie do wiercenia otworów o średnicy od 50 mm do 150 mm (w betonie, kostce granitowej itp.) - 1 szt., - wiertnica do wiercenia otworów - osadzanie słupków w ziemi - 1 szt., - urządzenie do montażu barier sprężystych (kafar) - 1 szt., - urządzenie ciśnieniowe zabudowane na samochodzie do mycia znaków, słupków i barier - minimum 3 szt., - szczotki mechaniczne, wyposażone w urządzenia odpylające - minimum 1 szt., - frezarki do usuwania starego oznakowania - minimum 2 szt., - śrutownica do bezinwazyjnego usuwania oznakowania poziomego - minimum 1 szt., - malowarki hydrodynamiczne z automatyczną regulacją szerokości i długości malowanych linii oraz automatycznym podajnikiem do granulatu odblaskowego - minimum 2 szt., - malowarki hydrodynamiczne do malowania ręcznego z automatycznym podajnikiem do granulatu odblaskowego - minimum 4 szt., - kotły do grzania termoplastu - 2 szt., - samobieżne maszyny do układania mas termoplastycznych z automatycznym podajnikiem do granulatu odblaskowego - minimum 2 szt., - ręczne układarki do mas termoplastycznych - minimum 4 szt., - samojezdna maszyna do układania mas chemoutwardzalnych z automatycznym podajnikiem do granulatu odblaskowego - minimum 1 szt., - maszyna do układania masy chemoutwardzalnej - struktura nieregularna z automatycznym podajnikiem do granulatu odblaskowego - minimum 1 szt., - agregaty prądotwórcze - minimum 4 szt., - przewoźne, zespolone urządzenie sygnalizacyjne do zabezpieczania robót drogowych - minimum 3 szt. 2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ lub punkcie poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert; W przypadku spółki osobowej prawa handlowego, wykazanie okoliczności nie zalegania z opłacaniem podatków, może dotyczyć tylko i wyłącznie podatków, których podatnikiem jest sama spółka (zaświadczenie wydane na spółkę, a nie na wspólników); d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4; g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego; h) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej Wykonawca skazał osoby, którymi będzie dysponował; i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. j) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1, b) kosztorys ofertowy (wypełnione przedmiary robót) - wg załącznika nr 5 do SIWZ, c) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach