Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz sukcesywna dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Stare Juchy w 2020 r.

Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-330 Stare Juchy, Plac 500-lecia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 199 053 , fax. 876 199 053
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
    Plac 500-lecia 4
    19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 199 053, fax. 876 199 053
    REGON: 53952600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-juchy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz sukcesywna dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Stare Juchy w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz sukcesywna dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Stare Juchy w 2019 r. 2. Wszelkie uzgodnienia z zarządcami dróg, w pasie których będą prowadzone roboty budowlane (tymczasowe organizacje ruchu itp.) leżą po stronie wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna dotycząca usług sprzętowych i napraw obejmuje m.in.: - profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki, - naprawa nawierzchni dróg gminnych pospółką i mieszanką kruszywa z dodatkiem 50% kruszywa łamanego o grubości średnio od 5 cm do 10 cm zapewnionym przez wykonawcę, - transport samochodami ciężarowymi materiałów do remontów cząstkowych i całkowitych zapewnionych przez wykonawcę , - zagęszczanie nawierzchni walcem, - rozplantowanie kruszywa wraz rozplantowaniem i nadaniem odpowiedniego spadku. 4. Wykonawca dostarczy materiał konieczny do wykonania robót polegających na wbudowaniu 1tony kruszywa łamanego 0-31,5 (minimum 50% kruszywa łamanego), zgodnego ze Specyfikacją Techniczną. Wszelkie koszty związane z zakupem, transportem, rozładunkiem wyżej wymienionego materiału należy wliczyć w koszt jednostkowy dostarczenia 1tony kruszywa łamanego 0-31,5(minimum 50 % kruszywa łamanego . 5. Usługi sprzętowe oraz naprawy w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych w roku 2019 zlecane będą wykonawcy w miarę potrzeb zamawiającego. Minimalne wymagania sprzętowe: - Równiarka drogowa - 1 szt - Samochód samowyładowczy o ład. powyżej 10 t - 2 szt. - Koparko-ładowarka - 1 szt. - Walec drogowy z gumą z wibracją i tonażu min. 10 t.- 1 szt. Szacunkowa ilość godzin na podstawie przedmiaru: - Równiarka drogowa – 220 rbh - Samochód samowyładowczy o ład. powyżej 10 t – 80 rbh - Koparko-ładowarka – 50 rbh - Walec drogowy z gumą z wibracją i tonażu min. 10 t.– 20 rbh - Dostawa pospółki – 290t - Dostawa pospółki z dodatkiem 50% kruszywa łamanego – 1200t
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca wraz z ofertą składa oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby wykonawcy składającego ofertę określający w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach