Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i remont dróg gminnych oraz rowów na terenie Gminy Brenna

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i remont dróg gminnych oraz rowów na terenie Gminy Brenna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i remont dróg gminnych oraz rowów na terenie Gminy Brenna w 2015 r. 2) Zamówienie zostało podzielone na 2 pakiety i obejmuje: - Część I - prace drogowe (CPV: 45233120-6 - roboty w zakresie budowy i utrzymania dróg, 452-33100-0 - urządzenia odwadniające) - Część II - prace konserwacyjne (CPV: 45233120-6 - roboty w zakresie budowy i utrzymania dróg). 3) Charakterystyka zamówienia: Część I - prace drogowe - Ścinanie i profilowanie poboczy do 15 cm grubości; - Utwardzenie poboczy mieszanką tłuczniową klińca o grubości do 10 cm grubości; - Wyrównanie istniejącej nawierzchni z kruszyw łamanych i mieszanką tłucznia klińca wraz z zagęszczeniem (materiał Zamawiającego); - Profilowanie i zagęszczenie podłoża na drogach o nawierzchni nieulepszonej; - Oczyszczenie rowu z namułu do 20 cm z wyprofilowaniem skarp i dna rowów z odwozem urobku; - Wykonanie rowów odwadniających z wyprofilowaniem skarp i dna oraz odwozem urobku; - Oczyszczenie przepustów Fi - 30 - 50 cm z namułu. Grubość namułu 50% jego śr.; - Roboty koparką samojezdną podsiębierną o pojemności łyżki 0.15 m3 - cena 1rg. Część II - prace konserwacyjne - Wyrównanie istniejącej nawierzchni z kruszyw łamanych mieszanką tłucznia klińca wraz z zagęszczeniem - (materiał Wykonawcy); - Pracę samochodu samowyładowczego o ładowności do 12 t. 3) Ilości wskazane w przedmiarze stanowiącym załącznik do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie analogicznego zamówienia zrealizowanego w roku 2014 oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na prace będące przedmiotem umowy w okresie realizacji umowy. Ilości te przyjęte będą do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej - w każdej z części osobno, jednakże Zamawiający może zrealizować umowę zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków, a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację robót w wielkościach podanych w przedmiarze, który jest załącznikiem SIWZ. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót, na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia - dla każdej z części zamówienia. 5) Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia inspektorowi nadzoru wniosków o akceptację materiału do zastosowania przy realizacji zamówienia w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. 6) Przedmiot umowy zostanie zrealizowany z zastosowaniem materiałów i urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową, normami polskimi, posiadających wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do robót od momentu zgłoszenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach