Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni miejskiej w parkach, na skwerach i zieleńcach w obrębie miasta Świętochłowice w zakresie prac ogrodniczych i utrzymania czystości

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2014-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 32 3491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 00051589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni miejskiej w parkach, na skwerach i zieleńcach w obrębie miasta Świętochłowice w zakresie prac ogrodniczych i utrzymania czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie bieżącego utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej w parkach, na skwerach i zieleńcach w obrębie miasta Świętochłowice w zakresie prac ogrodniczych i utrzymania czystości w podziale na cztery odrębne rejony: 1.Rejon nr 1 Śródmieście : Pielęgnacja terenów zieleni w zakresie prac ogrodniczych i utrzymania czystości na obszarze 118.044 m2. 2.Rejon nr 2 Chropaczów : Pielęgnacja terenów zieleni w zakresie prac ogrodniczych i utrzymania czystości na obszarze 109 968 m2. 3.Rejon nr 3 Zgoda: Pielęgnacja terenów zieleni w zakresie prac ogrodniczych i utrzymania czystości na obszarze 88 401 m2. 4.Rejon nr 4 Lipiny - Piaśniki : Pielęgnacja terenów zieleni w zakresie prac ogrodniczych i utrzymania czystości na obszarze 115 185 m2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia oraz częstotliwość świadczenia usług zawarty jest w odpowiednich Formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do specyfikacji oraz w Opisie wykonania usługi - załącznik nr 3 do specyfikacji. Wykaz (inwentaryzacja) parków, skwerów i zieleńców poszczególnych rejonów stanowi załącznik nr 4a, 4b, 4c, 4d do specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - bieżące utrzymanie czystości, - koszenie trawników, wygrabianie, wywóz skoszonej trawy, - grabienie i wywóz liści , - przycinanie krzewów, wywóz obciętych pędów, - odchwaszczanie skupin krzewów i kwietników, - nawożenie, opryski, - odśnieżanie, - naprawę i malowanie ławek, małej architektury. - wymianę piasku w piaskownicach - przegląd i konserwację urządzeń zabawowych W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia ( jak np. nawóz, ziemia, farba, piasek, środki chemiczne, materiały związane z naprawą i konserwacją itp.), Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni musi przebiegać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami sztuki ogrodniczej, zabezpieczeniem terenu wykonywanych prac przed zniszczeniem, z stosowaniem materiałów posiadających wymagane świadectwa, codziennym przeglądzie terenów objętych przedmiotem zamówienia. Informacje dodatkowe: 1. Odpady powstałe w wyniku prowadzenia prac pielęgnacyjnych powinny być usuwane na bieżąco, nie później niż w ciągu 24 godzin. 2. Bieżące utrzymanie czystości rejonu (-ów), powinno być zakończone do godziny 1200, bez względu na ilość obsługiwanych przez wybranego Wykonawcę rejonów. 3. Zamiatanie ręczne lub mechaniczne alejek parkowych będzie wykonywane 1 raz w tygodniu na podstawie ustalonego harmonogramu; usuwanie chwastów i odsłanianie krawężników wykonywane powinno być na bieżąco. 4. Wszystkie prace ogrodnicze i inne za wyjątkiem bieżącego utrzymania czystości, koszenia trawy i wygrabiania liści powinny być wykonywane w godzinach 7?? do 15??. 5. Wykonawca powinien powiadomić inspektora nadzoru o zamiarze wykonania tych prac z jednodniowym wyprzedzeniem. 6. Zamawiający wymaga umieszczania i wymiany worków na odpady w koszach na śmieci. 7. Wymiana desek ławek parkowych o wymiarach dł.200 cm, szer.14 cm, gr.4 cm. 8. Wymiana szczebli ławek parkowych o wymiarach dł.180,szer.7 cm, gr.4 cm. 9. Malowanie desek i szczebli ławek parkowych - należy zachować istniejącą kolorystykę. 10. Wymiana piasku w piaskownicach warstwą grubości 0,5 m. 11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji prac zgodnie z rocznym harmonogramem stanowiącym załącznik do specyfikacji. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania przeglądów stanu zieleni w obrębie rejonu oraz zgłaszania Zamawiającemu dewastacji stwierdzonych na terenach zieleni. 13. Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania do Wydziału Inwestycji i Spraw Komunalnych oraz Straży Miejskiej przypadków niszczenia zieleni, jak również stanowczego reagowania na fakty dewastacji drzew, krzewów, trawników, kwietników, urządzeń na placach zabaw. 14. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pielęgnację w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej (nadziemnej i podziemnej), zlokalizowanych na terenie objętym pielęgnacją i na terenach przyległych; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 15. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego ( za wyjątkiem dni wolnych od pracy ) wykonywania przeglądu urządzeń zabawowych celem dokonania oceny stanu technicznego wraz z przekazywaniem Zamawiającemu na bieżąco w formie protokołu informacji o stwierdzonych przypadkach ewentualnego uszkodzenia urządzenia zabawowego. 16. Wykonawca zobowiązany jest do codziennej ( za wyjątkiem dni wolnych od pracy ) konserwacji urządzeń zabawowych polegającej na utrzymaniu w czystości urządzeń zabawowych, ogrodzeń, nawierzchni, dokręcanie połączeń, zabezpieczeniu niesprawnych lub uszkodzonych urządzeń lub ich części poprzez oznakowanie i uniemożliwienie korzystania z nich. Przed sporządzeniem oferty zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca pielęgnacji (poszczególnych rejonów), celem uzyskania informacji, które mogą być przydatne dla przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości : 1. Rejon nr 1 Chropaczów - 3.000 zł ( trzy tysiące złotych) 2. Rejon nr 2 Lipiny-Piaśniki - 6.000zł ( sześć tysięcy złotych) 3. Rejon nr 3 Śródmieście - 4.000zł ( cztery tysiące złotych) 4. Rejon nr 4 Zgoda - 3.000zł ( trzy tysiące złotych) Łącznie na wszystkie rejony 16.000 zł ( szesnaście tysięcy złotych) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.03.2014r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach ING Bank Śląski S.A. Katowice O/Świętochłowice : 54 1050 1373 1000 0022 8149 7178 z dopiskiem : Utrzymanie i pielęgnacja terenów zielni - Rejon nr ... (należy wpisać nr rejonu lub rejonów których dotyczy wadium) Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 13.03.2014r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach, ul. Katowicka 54, w kasie niski parter pok. 5, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze Wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne ( gwarancja ) wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski ( Tabela A kursów średnich walut obcych ) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający na pisemny wniosek wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy: 1.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2.wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach