Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 00 , fax. 17 852 62 23
  • Data zamieszczenia: 2010-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 00, fax. 17 852 62 23
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na bieżącym utrzymaniu i konserwacji znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa. Wykonawca realizuje usługę polegającą na: 1) bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego ulic Miasta Rzeszowa, obejmującym wszystkie czynności (robocizna i praca sprzętu) przy konserwacji istniejącego, demontowaniu wskazanego, montowaniu nowo zakupionego (także aktywnego) i przewieszaniu istniejącego oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, oznakowywaniu awarii oraz uzupełnianiu brakujących (w wyniku kradzieży) i zniszczonych (w wyniku wypadków drogowych lub aktów wandalizmu) tarcz znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (słupków, progów, luster itp.), na ulicach będących w utrzymaniu Zamawiającego, wyszczególnionych w Wykazie ulic, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zakres zamówienia stanowią: a) objazdy ulic i bieżąca kontrola oznakowania pionowego z dokumentowaniem objazdów i poczynionych spostrzeżeń w raportach z przeglądów sporządzanych na piśmie raz w miesiącu (do 4. dnia następnego miesiąca za miniony miesiąc, z wyjątkiem miesięcy: listopad 2011 - do dnia 1 grudnia 2011, grudzień 2011 - do dnia 16 grudnia 2011) w formie cyfrowej, b) objazdy ulic z częstotliwością: dwa razy w tygodniu - dla dróg krajowych, wojewódzkiej i powiatowych oraz przejazdów kolejowych, raz w tygodniu - dla pozostałych ulic,wg ustalonego harmonogramu objazdów przedkładanych przez Wykonawcę na każdy kolejny miesiąc najpóźniej ostatniego dnia roboczego poprzedzającego miesiąca, c) regulacja znaków w pionie i kąta ich ustawienia, prawidłowe zorientowanie kierunku tarcz znaków przekręconych w wyniku aktów wandalizmu wraz z dokręcaniem śrub mocujących, właściwe mocowanie np. opuszczonych tarcz i uzupełnianie brakujących uchwytów wraz ze śrubami, usuwanie naklejek i graffiti, d) drobne naprawy lic znaków, polegające na uzupełnieniu części emblematów i napisów, e) mycie pionowych znaków, luster, separatorów drogowych U-25 oraz innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zależności od potrzeb, lecz nie rzadziej niż: raz na kwartał w centrum miasta, na głównych ciągach komunikacyjnych miasta i drogach wylotowych z niego dwa razy w roku, w okresie przejściowym zima/wiosna (do dnia 20 kwietnia) i lato/jesień (do dnia 20 października) na pozostałych ulicach, f) usuwanie wskazanych przez Zamawiającego znaków do zdemontowania oraz ewidencjonowanie tarcz i słupków znaków zdemontowanych, jak również magazynowanie ich celem rozliczenia, g) naprawa nawierzchni (uzupełnianie i zagęszczanie) w bezpośrednim obrębie znaków pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, uszkodzonej w wyniku demontażu tych znaków, h) mocowanie zerwanych łańcuchów przy barierach łańcuchowych, i) montaż oznakowania awaryjnego w ramach tzw. pogotowia drogowego, j) dokonywanie przeglądów bramownic oznakowania drogowskazowego co najmniej raz w roku kalendarzowym (do dnia 20 czerwca) i przedstawienie wyników w formie pisemnej w postaci karty przeglądu sporządzonej przez uprawnionego konstruktora, zawierającej oprócz części opisowej część fotograficzną pokazującą stan podstawowych elementów konstrukcji (tablice, ich zamocowanie i słupy wsporcze), k) dokonywanie przeglądów oznakowania przejazdów kolejowych zgodnie z harmonogramem oraz rejestrowanie wyników w formie pisemnej w postaci karty przeglądu min. 2 razy w roku kalendarzowym (do dnia 20 maja i dnia 20 października), zawierającej oprócz części opisowej część fotograficzną pokazującą stan oznakowania pionowego, l) remont, wymiana i uzupełnianie słupków do znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, m) malowanie słupków znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu już ustawionych, a wymagających odnowienia, n) usuwanie elementów konstrukcji i reklam, których właściciel nie został ustalony, o) zawiadamianie Zamawiającego oraz właściwego organu ścigania o uszkodzeniach znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu powstałych wskutek wypadków drogowych, aktów wandalizmu, przestępstw, itp. oraz ich usunięcia na podstawie otrzymanego zlecenia, a w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa - natychmiastowo. 2) wykonaniu oznakowania pionowego ulic miasta Rzeszowa, obejmującego: a) dostawę nowych znaków, tablic z nazwami ulic, słupków do znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, zleconych przez Zamawiającego, b) montaż i demontaż oznakowania pionowego, tablic z nazwami ulic, słupków do znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (własność Wykonawcy) wynikający z wprowadzenia tymczasowych organizacji ruchu na czas trwania świąt, imprez okolicznościowych itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ oraz pozostałe załączniki (Formularz cenowy - załącznika nr 8, Wykaz ulic - załącznik nr 9, Wykaz przejazdów kolejowych - załącznik nr 10, Wykaz głównych ciągów komunikacyjnych i ulic w centrum miasta - załącznik nr 11).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 27 000,00 zł, słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych i 00/100. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelew - Bank PEKAO S.A. nr 12 1240 1792 1111 0010 0509 7242), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do godziny wyznaczonej jako termin składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Gminę Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 każdego z tych wykonawców, okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 6. Wykonawca utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach