Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU NA OKRES JEDNEGO ROKU

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4771040 , fax. 68 4771017
  • Data zamieszczenia: 2015-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17 17
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 4771040, fax. 68 4771017
    REGON: 00052679400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU NA OKRES JEDNEGO ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie bieżącego utrzymania i konserwacji terenów zieleni stanowiących własność Gminy Żagań o statusie miejskim, w okresie od zawarcia umowy przez okres jednego roku. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmować będzie w szczególności : 1) prześwietlanie i cięcie pielęgnacyjne drzew, 2) oczyszczanie drzew z odrostów, 3) wycinka suchych i chorych drzew i krzewów, 4) odmładzanie skupin krzewów, 5) usuwanie wiatrołomów, 6) zakup, ustawienie i dekoracja choinek w okresie świątecznym, 7) dokarmianie ptactwa wodnego w okresie zimowym, 8) grabienie liści, 9) odtwarzanie pasów zieleni, 10) odtwarzanie alejek parkowych i ścieżek na terenach parków miejskich i zieleńców, 11) nasadzenia w gazonach i rabatach ( kwiatów, krzewów i drzew), 12) pielenie, nawożenie i podlewanie rabat i gazonów, 13) oczyszczanie, przekopanie i spulchnianie ziemi na rabatach z roślinami wieloletnimi i na gazonach, 14) zakup sadzonek drzew i krzewów oraz wykonywanie nasadzeń, 15) zakładanie nowych trawników oraz koszenie trawników. 16) nawożenie, usuwanie chwastów, przycinanie i kształtowanie żywopłotów, 17) zbieranie i usuwanie: skoszonych traw, zebranych liści, ściętych żywopłotów, gałęzi i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, 18) konserwacja i uzupełnianie ławek parkowych i pojemników na odpady (koszy) zlokalizowanych na terenach zielonych, 19) zabezpieczenie roślin wieloletnich przed sezonem zimowym. Powierzchnia terenów zieleni stanowiącej własność Gminy Żagań o statusie miejskim wynosi około 37 ha. 3.2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do : 1) prowadzenia prac związanych z utrzymaniem i konserwacją zieleni zlokalizowanej : a) w lesie komunalnym, b) w pasie drogowym dróg gminnych w Żaganiu. 2) opracowywania propozycji miesięcznych zakresów robót, w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc wraz z opracowaniem wstępnej kalkulacji typowanych prac. Zamawiający będzie zatwierdzał opracowany przez Wykonawcę zakres prac (przed rozpoczęciem nowego miesiąca), obejmujący kolejność, zakres i wartość robót wraz z terminem ich wykonania (typowanie robót); Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującymi Przepisami w tym zakresie, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, przepisami BHP, dobrze jakościowo i estetycznie. 3.3. Dodatkowe informacje związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót, b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku, rozładunku i składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, c) zapewnienie sprzętu wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi, niezbędnego do bieżącego utrzymania i konserwacji zieleni, d) koszt ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy; 2) wykonawca w oparciu o podane w ofercie składniki cenotwórcze opracuje kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe na wykonanie poszczególnych rodzajów robót (który stanowić będą załącznik do umowy). Do prowadzenia rozliczeń za wykonane prace przyjmowane będą ceny jednostkowe ujęte w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik do oferty złożonej w zamówieniu publicznym. Rozliczenie za wykonanie potwierdzonego przez Zamawiającego zakresu prac następować będzie w okresach miesięcznych. Za prace, na które uzgodniono ceny jednostkowe, wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn ilości rzeczywiście wykonanych prac, potwierdzonych przez Zamawiającego i cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym plus ewentualny koszt materiałów i podatek VAT; 4) za prace nie objęte zamówieniem podstawowym i nie przekraczające łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych( zamówieniu dodatkowym), niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od zamówienia dodatkowego, wynagrodzenie ustalone będzie w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione w formularzu ofertowym; 5) koszty pracy sprzętu nie ujętego w kosztorysie rozliczane będą wg obowiązujących średnich cen SEKOCENBUDU lub wg kalkulacji własnej sprzętu, lecz ceny te nie mogą być wyższe od średnich cen SEKOCENBUDU bądź cen podmiotów wynajmujących odpowiedni sprzęt na rynku lokalnym; 6) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem robót (czynności do wykonania), lokalizacją, a także terminem ich realizacji, określonymi w protokole typowania robót. 7) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o wykonanie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu do wglądu stosowny dokument odnośnie sposobu gospodarowania zebranymi odpadami komunalnymi / np. umowa z operatorem prowadzącym działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych, bądź w zakresie gospodarowania odpadami, ewentualnie odpowiednie zezwolenie w zakresie gospodarki odpadami/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium Środowiskowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zagan.pl http://www.bip.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach