Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Suwałk

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Suwałk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Suwałk. 2. Wykonawca oprócz co miesięcznej konserwacji urządzeń sygnalizacji świetlnej zobowiązany będzie do wykonywania dodatkowych prac niezwiązanych z wynagrodzeniem ryczałtowym tj. napraw po szkodach komunikacyjnych, aktach wandalizmu oraz innych zdarzeniach losowych niezależnych od Zamawiającego. 3. Prace dodatkowe niezwiązane z wynagrodzeniem ryczałtowym (naprawy po szkodach komunikacyjnych, aktach wandalizmu itp.), każdorazowo określać będzie Zamawiający. 4. Rozliczanie prac, o których mowa w pkt 3, odbywać się będzie na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego kosztorysu powykonawczego, sporządzonego na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie przetargowej. Do kosztorysu Wykonawca winien załączyć kserokopie faktur za wykorzystane do naprawy materiały o wartości powyżej 50 zł netto. 5. Naprawy, o których mowa w pkt 3, które nie zostały przewidziane w kosztorysie inwestorskim (załącznik nr 2b do SIWZ), będą rozliczane powykonawczo na podstawie składników cenotwórczych zawartych w kosztorysie ofertowym. Do kosztorysu Wykonawca winien załączyć kserokopie faktur za wykorzystane do naprawy materiały o wartości powyżej 50 zł netto. 6. Prace dodatkowe, o których mowa w pkt 3, winne być wykonane maksymalnie w terminie do 2 dni od dnia zlecenia, przy czym drobne naprawy lub - w razie potrzeby - zabezpieczenie uszkodzonej sygnalizacji świetlnej winno nastąpić w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego lub inną jednostkę uprawnioną. 7. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na wymienione elementy sygnalizacji świetlnej. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania dni i godzin prac na kluczowych dla układu komunikacyjnego miasta Suwałk ulicach. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy dokonywanie co najmniej 2 razy dziennie, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji na każdym skrzyżowaniu i przejściu dla pieszych. 10. Zadaniem Wykonawcy będzie przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej oraz podejmowanie natychmiastowych działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków. 11. Wykonawca zagwarantuje pełną całodobową dyspozycyjność każdego dnia obowiązywania umowy, także w niedziele, święta oraz pozostałe dni wolne od pracy. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 13. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - załącznik nr 11 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 13.06.2016 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 101) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja o rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach