Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Świdnica w okresie: od dnia podpisania umowy do 31.05.2016

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2012-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Świdnica w okresie: od dnia podpisania umowy do 31.05.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2, ust. 8 UPZP, polegające na utrzymaniu oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Świdnica, w okresie: od dnia podpisania umowy do 31 maja 2016 r . 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.3.1. wykonanie lub zakup i dostawę elementów oznakowania drogowego pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, 3.3.2. wymianę i remont drogowego oznakowania pionowego spowodowane zniszczeniem, zużyciem lub kradzieżą znaku, a także montaż nowego oznakowania drogowego pionowego związanego z bieżącymi potrzebami. 3.3.3. wymianę, ustawienie i montowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w tym progów zwalniających) oraz obsługę oznakowania pionowego zamontowanego na konstrukcjach wsporczych - bramownicach, wysięgnikach, jeśli zaistnieje taka konieczność, 3.3.4. wykonanie lub zakup i dostawę tablic z nazwami ulic a także wymianę, remont oraz montaż nowych tablic związany z bieżącymi potrzebami, 3.3.5. malowanie słupków i barier, 3.3.6. oznakowanie miejsca awarii i nieprzewidzianych zdarzeń na miejskiej sieci ulicznej, 3.3.7. mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 3.3.8. wprowadzanie tymczasowych zmian w organizacji ruchu (np. podczas imprez na drogach) oraz wprowadzanie zmian w istniejącej organizacji ruchu, 3.3.9. wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w niniejszej SIWZ, w tym: - wykonanie prac przygotowawczych, o których mowa w rozdz. 5 OST - wykonanie prac wynikających z obowiązków Wykonawcy, o których mowa w rozdz. 3 SST, - niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania zostały szczegółowo opisane w: 3.4.1 Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST): D-07.02.01 i D-07.02.03,i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) oraz przedmiarze robót - część II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 3.4.2 projekcie umowy - zał. B do SIWZ. Dokumenty wymienione w pkt. 3.4.1 - 3.4.2 są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. 3.5. Ilości robót wskazane w przedmiarze robót, o którym mowa w ust. 3.4, pkt. 3.4.1 stanowią maksymalną ilość jednostek świadczenia dla danego rodzaju prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu prac o nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego rocznie, zgodnie z jego potrzebami wynikającymi z racjonalnego wydatkowania środków publicznych. Rozliczenie poszczególnych prac będzie następowało na podstawie obmiarów powykonawczych. 3.6. Realizacja przedmiotu zamówienia, polega na sukcesywnym wykonywaniu zakresu robót określonych w przedmiarze robót według bieżących potrzeb Zamawiającego. Każdorazowo zakres robót do wykonania zostanie wskazany przez Inspektora. 3.7. Wszystkie prace (dostawa, montaż, demontaż itp.) muszą być wykonane zgodnie z: 3.7.1. OST i SST znajdującymi się w II części SIWZ (rozdz. 24-26), 3.7.2. załącznikami nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. nr 220 poz. 2181 z grudnia 2003 r. z późn. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, 3.8 Wykonawca robót stanowiących przedmiot zamówienia musi zapewnić dyspozycyjność 24 godz. na dobę przez 7 dni w tygodniu. 3.9 Rozpoczęcie i zakończenie robót przez Wykonawcę będzie zgodne z n/w poleceniami Zamawiającego: - NATYCHMIAST - W przypadkach wymagających natychmiastowej interwencji (zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego) Wykonawca przystąpi do robót i wykona je niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego, maksymalnie w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia ustnego lub pisemnego polecenia Zamawiającego , - PILNE - (czas realizacji maksymalnie 7 dni) - TERMINOWE - (podanie daty zakończenia realizacji zlecenia) 3.10 Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w ww. terminie do uzgodnionych prac to Zamawiający może zlecić wykonanie zastępcze na koszt Wykonawcy. 3.11 Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji na terenie prowadzenia przyszłych prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 08-05-2012 r. przed godz. 09:00. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 UPZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach