Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w II - IV kw. 2010 roku

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik, Rynek 40
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 015 8761119
  • Data zamieszczenia: 2010-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40 40
    37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 015 8761119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w II - IV kw. 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w II - IV kw. 2010 roku. 2. Na realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia składają się następujące czynności: 1) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 2) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 3) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni wraz z konserwacją zawiasów (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 4) pomiary skuteczności ochrony od porażeń (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 5) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń; 6) wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania; 7) naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli; 8) naprawę zerwanych przewodów; 9) wymianę uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów; 10) wymianę uszkodzonych słupów; 11) wymianę niesprawnych opraw oświetleniowych; 12) wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych i drzwiczek latarni; 13) malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych - (50 szt. rocznie ); 14) wiosenną i jesienną kontrolę stanu oświetlenia drogowego prowadzoną wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego - termin i zakres kontroli ustalony z 3 - dniowym wyprzedzeniem pisemnie lub telefonicznie. 3. W dniu ogłoszenia postępowania i zawarcia umowy liczba punktów oświetleniowych objętych bieżącą konserwacją wynosi 1 123. Ilość opraw oświetlenia może ulec zmianie, w szczególności w przypadku wybudowania nowych linii oświetlenia ulicznego bądź przejęcia terenu z oświetleniem. Nowe punkty zostaną objęte nadzorem Wykonawcy bez konieczności zmiany umowy. 4. Pozostałe warunki i obowiązki Wykonawcy zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Część 2. 5. Wszelkie prace polegające na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem muszą być wykonywane zgodnie z aktualnie obowiązującą Instrukcją organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych w RZE Dystrybucja Spółka z o.o. 6. Godziny świecenia lamp ustala Zamawiający w grafiku stanowiącym załącznik do umowy z możliwością bezpłatnej zmiany 4 x w okresie obowiązywania umowy. 7. W zakres przedmiotu umowy nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami na urządzeniach będących własnością Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach