Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i iluminacyjnego, będącego własnością Gminy Miasta Rzeszów.

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 00 , fax. 17 852 62 23
  • Data zamieszczenia: 2011-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 00, fax. 17 852 62 23
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i iluminacyjnego, będącego własnością Gminy Miasta Rzeszów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i iluminacyjnego, będącego własnością Gminy Miasta Rzeszów. Oprawy i reflektory rozmieszczone są na terenie Rzeszowa, obsługiwanym przez PGE Dystrybucja SA - Oddział w Rzeszowie, Rejony Dystrybucji Energii Rzeszów Miasto i Teren. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki od nr 1 do 4, zawierające lokalizacje urządzeń oświetleniowych. Charakterystyka urządzeń oświetleniowych: - linie kablowe ziemne YAKY, - linie napowietrzne typu AsXSn podwieszone na słupach energetycznych, wydzielone, lub na sieci konsumenckiej będącej własnością PGE Dystrybucja SA Oddział w Rzeszowie, - słupy oświetleniowe stalowe i aluminiowe, parkowe i wysokie, z wysięgnikami lub bez, - oprawy zainstalowane na słupach stalowych i aluminiowych lub na wysięgnikach w przypadku oświetlenia podwieszonego na słupach energetycznych, - reflektory zainstalowane na słupach stalowych, aluminiowych, energetycznych betonowych lub innych konstrukcjach wsporczych. Zakres robót obejmuje: a) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych, c) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, d) pomiary skuteczności ochrony od porażeń, e) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, f) wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, g) naprawa, bądź wymiana uszkodzonych kabli, h) naprawa zerwanych przewodów, i) wymiana uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów, j) wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych, k) naprawa bądź wymiana uszkodzonych reflektorów, l) wymiana uszkodzonych słupów, m) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych, n) wymiana uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych, drzwiczek wnęk latarni, o) raz w tygodniu objazd punktów świetlnych w godzinach świecenia, p) informacja telefoniczna każdorazowo o stwierdzonych usterkach i awariach, r) wymaga się całodobowej dyspozycyjności konserwatora. Usunięcie awarii oraz uszkodzeń uniemożliwiających poprawną eksploatację oświetlenia powinno nastąpić: - w przypadku zagrożenia dla ludzi lub mienia - niezwłocznie od zgłoszenia lub stwierdzenia awarii, - w przypadku braku zagrożenia dla ludzi lub mienia - nie później niż w terminie 7 dni od zgłoszenia lub stwierdzenia uszkodzenia. Liczba chwilowo niesprawnych źródeł światła w odniesieniu do ich ogólnej liczby nie powinna przekraczać: a)oświetlenie dróg krajowych i wojewódzkich - 5% b)w pozostałych miejscach - 10% Zamawiający ma prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości objętych konserwacją punktów świetlnych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, o nie więcej niż 10% pierwotnej ilości, bez zmiany wysokości wynagrodzenia. Zwiększenie lub zmniejszenie liczby punktów świetlnych w danym miesiącu potwierdzone będzie protokołem, podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron: Zamawiającego i Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach