Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i iluminacyjnego będącego własnością Gminy Miasta Rzeszów

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 00 , fax. 17 852 62 23
  • Data zamieszczenia: 2015-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 00, fax. 17 852 62 23
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i iluminacyjnego będącego własnością Gminy Miasta Rzeszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac obejmuje: 1) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej 2) przeglądy (objazdy) świecenia całego oświetlenia co najmniej 1 raz w tygodniu oraz objazdy punktów świetlnych w godzinach świecenia na każde żądanie Zamawiającego 3) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych, 4) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, 5) pomiary skuteczności ochrony od porażeń, 6) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, 7) wymianę uszkodzonych elementów układów zasilania i sterowania, 8) naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli, 9) naprawę zerwanych przewodów, 10) wymianę uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów: rodzaj i typ źródeł światła ma być dostosowany do opraw oświetleniowych zamontowanych w instalacji oświetlenia, 11) wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych, 12) naprawę bądź wymianę uszkodzonych reflektorów, 13) wymianę uszkodzonych słupów, 14) malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarni, szaf, tablic rozdzielczych, połączeń śrubowych i elektrycznych, 15) usuwanie graffiti z urządzeń elektrycznych będących w utrzymaniu Zamawiającego, 16) usuwanie wszelkiego rodzaju reklam i informacji nie związanych z infrastrukturą drogi z urządzeń elektrycznych będących w utrzymaniu Zamawiającego, 17) uzupełnianie naklejek ostrzegawczych typowych dla urządzeń elektrycznych wymaganych przepisami na urządzeniach elektrycznych będących w utrzymaniu Zamawiającego, 18) utrzymanie w czystości (mycie) urządzeń elektrycznych będących w utrzymaniu Zamawiającego (w tym kloszy opraw), mycie słupów usytuowanych bezpośrednio przy jedniach w zależności od potrzeb, ale nie rzadziej niż raz w roku (po okresie zimowym), pozostałe wg wskazań Zamawiającego, 19) wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych, drzwiczek wnęk latarni, 20) konserwację zamków i rygli 2 razy w roku: po sezonie zimowym na wiosnę oraz przed nastaniem okresu zimowego. Do konserwacji zamków należy stosować środki specjalne przeznaczone do tego. 21) informację telefoniczną każdorazowo o stwierdzonych usterkach i awariach, 22) prowadzenie depozytu elementów oświetlenia ulicznego, 23) wykonanie innych robót wynikających z doraźnych potrzeb Zamawiającego, 2. Wymagania Zamawiającego określa Specyfikacja Techniczna, będąca załącznikiem do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach