Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego znajdującego się w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7888500, fax. 17 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego znajdującego się w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:: bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego znajdującego się w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec. Oprawy i reflektory rozmieszczone są na terenie Mielca, obsługiwanym przez PGE Dystrybucja SA - Oddział w Rzeszowie, Rejon Energetyczny Mielec - załącznik nr 1. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia omówiony jest w rozdziale III SIWZ . Charakterystyka urządzeń oświetleniowych: - linie kablowe ziemne YAKY, - linie napowietrzne - w tym - typu AsXSn podwieszone na słupach energetycznych, wydzielone, lub na sieci konsumenckiej będącej własnością PGE Dystrybucja SA Oddział w Rzeszowie, - słupy oświetleniowe stalowe i aluminiowe, żelbetowe ŻN ,wirowane, parkowe i wysokie, z wysięgnikami lub bez, -oprawy zainstalowane na słupach stalowych i aluminiowych lub na wysięgnikach w przypadku oświetlenia podwieszonego na słupach energetycznych, - reflektory zainstalowane na słupach stalowych, aluminiowych, energetycznych betonowych lub innych konstrukcjach - w tym - wsporczych. Zakres robót obejmuje: a) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych, c) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, d) pomiary skuteczności ochrony od porażeń, e) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, f) wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, g) naprawa, bądź wymiana uszkodzonych kabli, h) naprawa zerwanych przewodów, i) wymiana uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów, j) wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych, k) naprawa bądź wymiana uszkodzonych reflektorów, l) wymiana uszkodzonych słupów, m)malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych, n) wymiana uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych, drzwiczek wnęk latarni, o) raz w tygodniu objazd punktów świetlnych w godzinach świecenia, p) informacja telefoniczna każdorazowo o stwierdzonych usterkach i awariach, r) programowanie na sterowniku - zegarze astronomicznym na okres całego roku załączania i wyłączania oświetlenia drogowego z uwzględnieniem czasu letniego i zimowego ,s)wymaga się całodobowej dyspozycyjności konserwatora. Usunięcie awarii oraz uszkodzeń uniemożliwiających poprawną eksploatację oświetlenia powinno nastąpić: - w przypadku zagrożenia dla ludzi lub mienia - niezwłocznie od zgłoszenia lub stwierdzenia awarii, - w przypadku braku zagrożenia dla ludzi lub mienia - nie później niż w terminie 7 dni od zgłoszenia lub stwierdzenia uszkodzenia. Liczba chwilowo niesprawnych źródeł światła w odniesieniu do ich ogólnej liczby nie powinna przekraczać: a) oświetlenie dróg i wojewódzkich i powiatowych - 5% b) w pozostałych miejscach - 10% Zamawiający ma prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości objętych konserwacją punktów świetlnych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, o nie więcej niż 10% pierwotnej ilości, bez zmiany wysokości wynagrodzenia. Zwiększenie lub zmniejszenie liczby punktów świetlnych w danym miesiącu potwierdzone będzie protokołem, podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron: Zamawiającego i Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach