Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Podanin

Skarb Państwa PGL Nadleśnictwo Podanin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, Podanin 65
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa PGL Nadleśnictwo Podanin
    Podanin 65
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    REGON: 570064464
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://podanin.pila.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Podanin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa gruzu budowlanego o frakcji 0-63 mm w ilości 5000 Mg, dostawa kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm w ilości 600 Mg, praca koparki podsiębiernej w ilości 300 rbh, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie drogi tłuczniowej w ilości 50000 m² - na terenie Nadleśnictwa Podanin.Naprawa cząstkowa nawierzchni bitumicznych w ilości 250 m² w leśnictwach Piłka i Margonin Nadleśnictwa Podanin – droga pożarowa nr 8.Profilowanie tłuczniowych dróg pożarowych nr 5 i 22 zlokalizowanych w Leśnictwie Lipiny Nadleśnictwa Podanin, przy użyciu maszyny frezującej (gruntofrezarki) o długości 3,40 km.Koszenie poboczy przy drogach tłuczniowych i bitumicznych w ilości 200000 m2 na terenie Nadleśnictwa PodaninZamiatanie nawierzchni dróg bitumicznych zamiatarką ze szczotką drucianą - zamiatanie obustronne drogi wraz z mijankami i zjazdami - 20 km (podana długość drogi w osi) - drogi pożarowe nr 1 i 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:a) dla części I – 7080,00 zł (siedem tysięcy osiemdziesiąt złotych 00/100)b) dla części II – 550,00 zł (pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100)c) dla części III – 578,00 zł (pięćset siedemdziesiąt osiem złotych 00/100)d) dla części IV - 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100)e) dla części V – 200,00 zł (dwieście złotych 00/100).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).10.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski nr 87 1020 4027 0000 1802 1606 6522z dopiskiem: „Wadium bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Podanin cześć …” . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego10.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.10.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.10.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.10.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej i finansowej.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:Dla części I• zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 robotę budowlaną (przez robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na wykonywaniu prac z zakresu budowy, przebudowy, konserwacji, naprawy, utrzymania dróg, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł bruttob) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:Dla części I:• co najmniej 1 szt. równiarki samojezdnej,• co najmniej 1 szt. walca samojezdnego wibracyjnego, stalowego do zagęszczania,• co najmniej 1 szt. koparki podsiębiernej o poj. łyżki 0,60m3,Dla części II:• co najmniej 1 szt. zalewarki ze zbiornikiem od 5 do 10 litrów kruszywa• co najmniej 1 szt. lekkiego walca wibracyjnego lub zagęszczarki płytowejDla części III:• co najmniej 1 szt. maszyny samojezdnej łączącej procesy robocze tj. frezowanie, spulchnianie, mieszanie, rozkładanie z profilowaniem i wstępne zagęszczanie kruszywa stanowiącego warstwę ścieralną nawierzchni drogi• co najmniej 1 szt. walca samojezdnego wibracyjnego, stalowego do zagęszczaniaDla części IV:• nie wymaga sięDla części V:• nie wymaga sięc) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.6.6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w rozdziale 7.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach