Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Blachownia.

Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg

  • Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
    ul. Sienkiewicza 22 22
    42-290 Blachownia
    tel. 034 3270409, 3270461
    REGON: 00052361400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Blachownia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych (konserwacyjnych) w granicach pasa drogowego dróg gminnych ulicy Bocianiej, Kruczej, Tartanowej, Żurawiej, Rolniczej, Polnej, Kawowej, Mickiewicza, Pogodnej, Gwiezdnej, Przechodniej, Sadowej, Swojskiej, Sosnowej, Wojska Polskiego, Prusa, Chrobrego, Nowej oraz wykonanie robót drogowych polegających na wykonaniu cieku ulicznego na skrzyżowaniu ulic 1-go Maja i Partyzantów. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 obejmuje wykonanie następujących robót drogowych: a) Roboty konserwacyjne: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV (analogia - mechaniczne profilowanie istniejących nawierzchni), - naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - zagęszczenie (analogia - zagęszczenie wykonanych robót nawierzchniowych), - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubość zgodniej z przedmiarem robót - frakcja uziarnienia 16-31,5mm (analogia - remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - udział procentowy nawierzchni zgodnie z przedmiarem robót), - naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie, b) Roboty montażowe: - roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych, - rozebranie: ław, krawężników, krawężników betonowych 15x30cm, - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5cm na podsypce piaskowej (analogia - rozebranie chodnika z płyt betonowych), - załadunek i wywóz gruzu z terenu rozbiórki, - utylizacja materiałów rozbiórkowych, - wykonanie ławy pod krawężniki z oporem oraz montaż krawężników, - ścieki uliczne z dwóch rzędów klinkieru drogowego na płask, płaskie na podsypce cementowo-piaskowej (analogia - ścieki z kostki brukowej), - podbudowa z kruszywa łamanego, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna, - chodniki z płyt betonowych 35x35x5cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - płyty chodnikowe z odzysku, - odbudowa nawierzchni po ułożeniu krawężnika (podbudowa betonowa bez dylatacji), - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową, Przedmiot zamówienia opisany jest: a) przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ; b) szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą Załącznik Nr 10 do SIWZ; c) dokumentacją projektową na którą Zamawiający uzyskał ostateczne pozwolenie na budowę stanowiącą Załącznik Nr 11 do SIWZ; oraz postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych opisanych w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wymagania Zamawiającego: a. Roboty budowlane należy wykonywać wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SST), stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacją projektową Zamawiającego stanowiącą Załącznik Nr 11 do SIWZ; b. Wykonawca zapewni właściwą, jakość i niezawodność wykonanych przez siebie robót budowlanych; c. Wykonawca udzieli pisemnej, 12-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. d. Wykonawca w kosztach zadania uwzględni koszty opracowania i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na odcinku drogi, na którym prowadzić będzie roboty budowlane. e. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp oraz opisując przedmiot zamówienia, tam gdzie to jest konieczne, za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych opisanym oraz dopuszcza stosowanie produktów innych producentów i innych marek pod warunkiem że są to produkty o niezgorszych parametrach niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. f. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II/O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 4638 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przez upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Blachowni z siedzibą przy ulicy Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia w Sekretariacie Urzędu - pok. 15, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 - ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach