Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie Miasta Krakowa w latach 2010-2012. Znak sprawy 19/X/2009

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
    ul. Centralna 53 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
    REGON: 35711616300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie Miasta Krakowa w latach 2010-2012. Znak sprawy 19/X/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich polegające na wykonywaniu robót remontowych, naprawczych, konserwacyjnych, zabezpieczających i porządkowych, obejmujące takie obiekty jak: mosty, wiadukty, przejścia podziemne, tunele, kładki dla pieszych, przepusty i ekrany akustyczne. Zamówienie obejmuje wykonywanie poniższych robót : - Naprawy powierzchniowe, iniekcje rys i reprofilacje ubytków żelbetowych i betonowych elementów konstrukcyjnych. - Reprofilacje ubytków betonu gzymsów. - Zabezpieczenie antykorozyjne elementów konstrukcji stalowych. - Zabezpieczenie antykorozyjne elementów konstrukcji betonowych. - Naprawa i dostosowanie do wysokości normatywnej poręczy na obiektach mostowych. - Uzupełnienie nasypu stożków oraz naprawa umocnień. - Czyszczenie koryt cieków pod obiektami mostowymi i w ich sąsiedztwie. - Uporządkowanie powierzchni skarp i stożków. - Czyszczenie i naprawa dylatacji mostowych. - Wymiana dylatacji mostowych. - Konserwacja, rektyfikacja łożysk. - Naprawa lub wymiana łożysk. - Konserwacja kabli sprężających i lin służących do podwieszenia konstrukcji obiektów mostowych. - Uzupełnienie lub wymiana uszkodzonych urządzeń zabezpieczających : poręczy, barier, krawężników i ekranów akustycznych. - Naprawa elementów odwodnienia obiektów mostowych. - Wymiana uszkodzonych elementów odwodnienia obiektów mostowych. - Wymiana dyliny drewnianej na obiektach tymczasowych. - Odtworzenie lub wymiana elementów konstrukcji stalowych, betonowych, żelbetowych, drewnianych nie będących elementami nośnymi obiektu. - Odtworzenie lub wymiana elementów konstrukcji stalowych, betonowych, żelbetowych, drewnianych będących elementami nośnymi obiektu. - Naprawa i reprofilacja ubytków betonu ścianek czołowych przepustów. - Naprawa części przelotowych przepustów. - Naprawa lub wymiana nawierzchni na jezdni i chodnikach obiektów - Lokalna lub całkowita wymiana izolacji na obiekcie. - Naprawa, wymiana lub wykonanie schodów skarpowych. - Naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów okładzin ścian , posadzek i stropów w przejściach podziemnych. - Zabezpieczenie przed klęskami żywiołowymi. - Likwidacja skutków klęsk żywiołowych. Ponadto Zamawiający informuje, że roboty remontowe, naprawcze i utrzymaniowe obiektów inżynierskich, zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych realizowane będą od około 01.07.2010 r. b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą przedmiaru robót (zał. nr 5 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 do SIWZ) oraz warunków technicznych (zał. nr 7 do SIWZ). Wykaz obiektów inżynierskich stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. c) Na przedmiotowe roboty budowlane wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe w Banku Pekao S.A. - nr rachunku: 32 1240 4722 1111 0000 4850 3855. 5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 6) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/. 7) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a wrt. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. (Podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a Pzp)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r. zrealizowali: - wykonanie lub remont obiektów mostowych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5000 m2, - wykonanie lub remont co najmniej trzech obiektów mostowych o długości przęsła nie mniejszej niż 50 mb w tym jednego wiaduktu nad torami kolejowymi, - wykonanie izolacji płyt pomostowych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5000 m2, - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów betonowych obiektów mostowych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5000 m2, - wykonanie prac antykorozyjnych na powierzchni elementów stalowych o powierzchni nie mniejszej niż 5000 m2 (w tym metalizacji 1000 m2), - wykonanie iniekcji wzmacniająco-uszczelniającej konstrukcji w ilości minimum 500 mb, - wykonanie lub remont poręczy mostowych o łącznej długości minimum 500 mb, - naprawa i konserwacja łożysk stalowych w ilości co najmniej 50 szt., - wykonanie dylatacji na obiektach mostowych o długości minimum 100 mb. b) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi że osoby których uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ lub punkcie poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert; W przypadku spółki osobowej prawa handlowego, wykazanie okoliczności nie zalegania z opłacaniem podatków, może dotyczyć tylko i wyłącznie podatków, których podatnikiem jest sama spółka (zaświadczenie wydane na spółkę, a nie na wspólników); d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4; g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego; h) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1, b) kosztorys ofertowy (wypełniony przedmiar robót - wg zał. nr 5), c) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach