Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Toruń w latach 2018 - 2019”

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Toruń w latach 2018 - 2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zamówienia: „Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Toruń w latach 2018 - 2019” Ze względu na rozległy obszar objęty zamówieniem a także trudności w przypadku przemieszczania się sprzętu – całe zamówienie podzielono na 2 części: w części I objęto drogi wojewódzkie: Lp. Nr drogi Nazwa Kilometraż Długość 1. 200 st. kol. Cierpice - do DK Nr 10 0+000 - 0+784 0,784 2. 245 Gruczno - Chełmno - DK Nr 91 12+422 - 14+886 2,464 3. 248 Zbrachlin - Topólno - Borówno 4+581 - 5+381 0,800 4. 249 Czarnowo - rz. Wisła - Solec Kujawski 0+000 - 1+983 1,983 5. 250 Suchatówka - Służewo 0+000 – 14+496 14,496 6. 258 Brzoza - rz. Wisła 0+000 - 0+945 0,945 7. 273 Cierpice - Mała Nieszawka 0+000 - 7+120 7,120 8. 291 st. kol. Otłoczyn - DK nr 91 0+000 - 2+187 2,187 9. 546 Zławieś Wielka - Łubianka 0+000 - 13+123 13,123 10. 549 Fordon - rz. Wisła - Strzyżawa 0+438 - 1+782 1,344 11. 550 Chełmno - Unisław 0+000 - 23+900 23,900 12. 551 Strzyżawa - Pluskowęsy 0+000 - 38+036 38,036 13. 552 Różankowo - Łysomice- Lubicz 0+000 - 17+311 17,311 14. 553 Toruń - Wybcz 6+142 - 21+780 15,638 15. 576 st. kol. Unisław - do dr. Nr 551 0+000 - 0+300 0,300 16. 578 st. kol. Ostromecko - do dr. Nr 551 0+000 - 0+450 0,450 17. 586 st. kol. Brzoza - do DK Nr 91 0+000 - 0+450 0,450 18. 589 Grzywna - Chełmża 0+000 - 4+226 4,226 19. 597 Rzęczkowo - Cichoradz - Unisław 0+000 - 10+242 10,242 RAZEM km 155,799 1.2 w części II objęto drogi wojewódzkie: Lp. Nr drogi Nazwa Kilometraż Długość 1. 258 rz. Wisła - Silno - Osiek - Obrowo 0+945 - 15+266 14,321 2. 499 Ostaszewo - Mirakowo (dr. Nr 599) 0+000 - 7+421 7,421 3. 551 Pluskowęsy - Orzechowo 38+036 - 50+046 12,010 4. 554 Orzechowo - Kowalewo - Golub Dobrzyń - Kikół 0+000 - 44+389 44,389 5. 556 Ostrowite - Zbójno 0+000 - 12+759 12,759 6. 566 st. kol. Czernikowo - DK Nr 10 0+000 - 0+334 0,334 7. 569 Golub Dobrzyń - Dobrzejewice 0+000 - 21+293 21,293 8. 572 st. kol. Lubicz - DK Nr 10 0+000 - 0+343 0,343 9. 582 st. kol. Ostaszewo - do DK Nr 91 0+000 - 1+614 1,614 10. 599 Mirakowo - Grodno 0+000 - 1+385 1,385 11. 646 Turzno - Brzeźno 0+000 - 2+783 2,783 12. 649 Pluskowęsy - Sierakowo 0+000 - 14+918 14,918 13. 654 Silno - Złotoria 0+000 - 6+677 6,677 14. 657 Złotoria - Lubicz Górny 0+000 - 7+735 7,735 RAZEM km 147,982 Łączna długość dróg na cz. nr 1 i 2 wynosi – 303,781 km 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres usług dla części- I i dla części - II : - usuwanie z jezdni i chodników substancji chemicznych i ropopochodnych powstałych wskutek wypadków, kolizji i innych zdarzeń nagłych przy użyciu piasku i wody, - porządkowanie pasa drogowego po wypadkach – prace po wyspecjalizowanych służbach ratowniczych np. straż Pożarna. - likwidacja zastoisk wodnych po gwałtownych ulewach – wypompowywanie wody, wykonanie wodościeków na zawyżonych poboczach, - usuwanie z nawierzchni nanosów z ziemi, kruszywa i innych materiałów sypkich, - zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych i powypadkowych (uszkodzeń konstrukcji drogi i obiektów inżynierskich) oznakowaniem należącym do Wykonawcy, - remont cząstkowy masą na zimno – doraźny na niewielkich wyznaczonych powierzchniach masą na zimno Wykonawcy, - współuczestnictwo i pomoc w organizowaniu objazdów w sytuacjach kryzysowych (wypadki, powodzie, burze, nawałnice itp.), - prace niezdefiniowane powyżej wchodzące w skład bieżącego utrzymania, które mogą wystąpić w obrębie pasa drogowego, - doraźne porządkowanie oznakowania pionowego i urządzeń brd w miejscach niebezpiecznych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego - zbieranie zerwanych tarcz znaków z nawierzchni, wysepek, poboczy itp., i zabezpieczenie miejsca niebezpiecznego, zwrot uszkodzonego oznakowania do Zamawiającego) - zabezpieczenie w przypadku wystąpienia ognisk chorób zakaźnych takich jak wirus grypy ptaków (H5N1) polegające na wykonaniu, utrzymaniu i demontażu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym mat dezynfekcyjnych w miejscach i czasie wskazanym przez Powiatowego Lekarza Weterynarii. Utrzymanie polegać będzie na kontroli i dbaniu o stan techniczny mat, - prowadzenie ewidencji interwencji i roboczogodzin pracy. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia środki czyszczące (piasek, woda, itp.) do usuwania z jezdni i chodników substancji chemicznych i ropopochodnych powstałych wskutek wypadków, kolizji i innych zdarzeń nagłych, materiały do wykonania mat dezynfekcyjnych oraz oznakowanie niezbędne do prawidłowego zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych i powypadkowych. 3. Zamówienie realizowane będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń przekazywanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego do uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy w zdeklarowanym przez Wykonawcę czasie przystąpienia do realizacji zgłoszenia. Czas przystąpienia do realizacji zgłoszenia wynosić będzie max 4 godziny godzin/y. (Nie dotyczy utworzenia punktu z matami dezynfekcyjnymi, który realizowany będzie na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia z terminem uzgodnionym przez Zamawiającego.) Po zrealizowaniu zgłoszenia Wykonawca ma obowiązek poinformować telefonicznie uprawnionych pracowników Zamawiającego o zrealizowaniu zgłoszenia. W następnym dniu roboczym po zrealizowaniu zgłoszenia uprawniony przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek przedłożyć do zatwierdzenia do uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, który przekazał telefoniczne zgłoszenie kartę pracy z wyszczególnioną ilością godzin danej jednostki sprzętu wg. pozycji w kosztorysie ofertowym. 4. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90523000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; na jedną część 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznik nr 2a i/lub 2b 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach