Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w 2021 roku na terenie powiatu radomskiego

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Graniczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3655801 w. 231 , fax. 48 38 15 061
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
    ul. Graniczna 24
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3655801 w. 231, fax. 48 38 15 061
    REGON: 67200798700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w 2021 roku na terenie powiatu radomskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2021 roku. Zamówienie składa się z dwóch niżej wymienionych części: Część 1 – Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w 2021 roku na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew, Kowala, Wierzbica, miasta i gminy Iłża, Część 2 – Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w 2021 roku na terenie gmin: Gózd, Jastrzębia, Jedlińsk, Jedlnia Letnisko, miasta i gminy Pionki, miasta i gminy Skaryszew. W ramach każdej z części zamówienia należy wykonać w szczególności:  profilowanie nawierzchni gruntowych,  uzupełnienie ubytków nawierzchni gruntowych materiałem kamiennym wykonawcy,  ścinkę poboczy,  odtworzenie lub oczyszczenie rowów,  oczyszczenie przepustów pod drogami o średnicy od Ø 400 do Ø 800,  uzupełnienie i umocnienie ubytków w poboczach kruszywem,  umocnienie poboczy kruszywem łamanym,  uzupełnienie brakujących i uszkodzonych włazów i kratek ściekowych żeliwnych,  czyszczenie studni ulicznych,  usuwanie zamuleń na drodze,  naprawę chodnika (w miejscach zadołowań),  przycięcie gałęzi przy użyciu zwyżki,  remont przepustów pod drogami o średnicy od Ø 400 do Ø 600,  regulację wysokościową przepustów pod zjazdami,  umocnienie (wymiana) skarp rowów płytami EKO,  remont (wymiana) ścieków betonowych prefabrykowanych (typu mulda). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Tomie III „Opis przedmiotu zamówienia”. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach oferty podane jest w Kosztorysie ofertowym odpowiednim dla danej części zamówienia, stanowiącym odpowiednio Formularz 2.1 i 2.2 załączone do SIWZ. W ramach robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym należy:  wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej, projektu umowy,  wykonać, zatwierdzić i wprowadzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia poszczególnych asortymentów robót. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:  ograniczenia zakresu robót przewidzianego w kosztorysie ofertowym – Wykonawcy w takich przypadkach nie przysługuje prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót,  zmiany ilości robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do rzeczywistych potrzeb ustalonych w oparciu o prowadzone na bieżąco przeglądy stanu dróg powiatowych i wynikające stąd potrzeby, z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona całkowita wartość przedmiotu umowy wynikająca z oferty dla danej części zamówienia. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w specyfikacji technicznej lub kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w ST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) na część 1 zamówienia – 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych), 2) na część 2 zamówienia – 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 11.1. SIWZ, 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 12.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt 12.8. SIWZ, jeżeli zakres wymaganych w punkcie 12.8. SIWZ informacji nie wynika z zobowiązań, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. KRS, CEIDG, oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 SIWZ (Formularz 3.3. do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach