Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarek na terenie działania poszczególnych Baz: - nr 1 w Sikorzu;- nr 2 w Bodzanowie; - nr 3 w Gąbinie

Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 267 68 39 , fax. 24 267 68 81
  • Data zamieszczenia: 2014-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 267 68 39, fax. 24 267 68 81
    REGON: 61094622200011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarek na terenie działania poszczególnych Baz: - nr 1 w Sikorzu;- nr 2 w Bodzanowie; - nr 3 w Gąbinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki na terenie działania poszczególnych Baz: Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - 40 godz. Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - 200 godz. Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie - 200 godz. UWAGA: Zamawiający informuje, że podana wyżej ilość godzin jest szacunkowa i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Wskazane powyżej maksymalne ilości godzin do wykorzystania należy przyjąć do skalkulowania ceny aby Zamawiający mógł dokonać porównania ofert. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zlecone i wykonane prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie I: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100); Zadanie II: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100); Zadanie III: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach