Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2010 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym

Powiat Strzelecki (MP) ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4401703, 4401783 , fax. 077 4401701
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki (MP)
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701
    REGON: 53141223700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2010 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2010 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Realizacja robót budowlanych, prac oraz usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w zakresie określonym w przedmiarze robót. b) Pełnienie stałego i ciągłego pogotowia awaryjnego. c) Usuwanie awarii na drogach powiatowych poprzez remont elementów pasa drogowego i urządzeń infrastruktury drogowej oraz wykonanie prac lub usług związanych usunięciem zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych, według faktycznych potrzeb i rzeczywistej liczby i rodzaju awarii wraz z oznakowaniem miejsca awarii. Przedmiot zamówienia obejmuje drogi powiatowe Powiatu Strzeleckiego w ilości 312,757 km w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. na zasadach określonych w Części IV SIWZ Warunki realizacji bieżącego utrzymania dróg, Części V SIWZ Szczegółowe wytyczne do realizacji bieżącego utrzymania dróg i Części VI SIWZ Szczegółowe wytyczne realizacji pogotowia awaryjnego i warunki usuwania awarii. Szczegółowy wykaz dróg objętych bieżącym utrzymaniem dróg stanowi załącznik pn.: Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego. Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2010 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym polegać będzie na wykonaniu n/w robót: 1. Bieżące utrzymanie dróg powiatowych: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką min-bit. na zimno b) przecinka poboczy c) ręczne koszenie traw d) ręczne ścinanie i karczowanie krzaków e) ścinanie drzew wraz z wywozem drewna i gałęzi f) frezowanie pni g) pielęgnacja drzew w zakresie skrajni drogowej i pielęgnacja wysoka z podnośnika wraz z wywozem gałęzi h) sprzątanie pasa drogowego z zalegających śmieci, kamieni, gałęzi wraz z ich odwozem na wysypisko i) czyszczenie przepustów z namułu j) mechaniczna odbudowa rowów przydrożnych wraz z wywozem urobku k) ręczne czyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp l) czyszczenie ścieków ulicznych z namułu, liści i śmieci m) czyszczenie chodników z wyrastającej trawy, śmieci wraz z wywozem na wysypisko n) malowanie farbą poręczy ochronnych sztywnych o) ręczne zamiatanie nawierzchni dróg wraz z wywozem na wysypisko p) czyszczenie wpustów ulicznych - studni rewizyjnych q) wymiana (montaż) słupków do znaków drogowych r) remont znaków drogowych s) malowanie farbą barier ochronnych betonowych t) wywóz gałęzi pozyskanych z pielęgnacji drzew oraz zalegających w pasie drogowym u) poprawa obróconych znaków v) odmładzanie (cięcie) żywopłotów wraz z wywozem na wysypisko w) uzupełnienie poboczy tłuczniem lub frezowinami x) regulacja pionowa kratek ściekowych oraz włazów kanałowych y) likwidacja traw i chwastów środkami chemicznymi na i przy chodnikach z) utrzymanie zieleni na rondzie 2. Pełnienie stałego i ciągłego pogotowia awaryjnego: a) ryczałt za stałą gotowość oraz 24 - godzinny kontakt alarmowy z zamawiającym 3. Usuwanie awarii na drogach powiatowych wraz z oznakowaniem miejsca awarii: a) usuwanie wiatrołomów z pasa drogowego b) wymiana uszkodzonych lub skradzionych elementów studni rewizyjnych, chłonnych oraz kratek ściekowych c) oznakowanie oraz zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych oraz awarii w pasie drogowym dróg powiatowych d) wymiana uszkodzonych słupków do znaków drogowych oraz remont zanków drogowych e) usuwanie zanieczyszczeń z jezdni i pasa drogowego f) zasypywanie wyrw w jezdni i poboczu dróg powiatowych g) remont zapadniętych chodników w ciągu dróg powiatowych h) usuwanie zapadlisk powstałych w jezdni w ciągu dróg powiatowych Szczegółowy zakres prac określony jest w: a) Warunki realizacji bieżącego utrzymanie dróg - część IV SIWZ, b) Szczegółowe wytyczne do realizacji bieżącego utrzymania dróg - część V SIWZ, c) Szczegółowe wytyczne realizacji pogotowia awaryjnego i warunki usuwania awarii - część VI SIWZ, d) przedmiar robót - załącznik do SIWZ, e) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne SST - załącznik do SIWZ. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia wg kodu CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę jedynie na całość zamówienia. Środki techniczne i organizacyjne - Wykonawca jest zobowiązany do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. - Wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót. - Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. - Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. - Na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. nr 177 poz. 1729 z dnia 14.10.2003r.) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem, Wykonawca obowiązany jest przed przystąpieniem do robót przedłożyć projekt organizacji ruchu, zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych (na czas prowadzonych robót). - Koszt zabezpieczenia terenu budowy jak również koszt sporządzenia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty. - Wykonawca na czas prowadzonych robót dokona oznakowania robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. - Koszt oznakowania jest włączony w wartość przedmiotu zamówienia i nie będzie podlegał odrębnej zapłacie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 4. Wadium można wnieść także w innej formie określonej w art. 46 ust. 2 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy Pzp., 3. Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, - wyliczenie wartości oferty - załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 do SIWZ, - w przypadku wystąpienia kilku podmiotów Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp), - w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu Wykonawcy występuje inna osoba), - w przypadku wystąpienia podwykonawców wykaz podwykonawców - załącznik Nr 5 do SIWZ, - uproszczony kosztorys ofertowy, - zaparafowany lub podpisany projekt umowy, - kserokopia dowodu wniesienia wadium. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . Należy podać co najmniej 1 zamówienie z zakresu pielęgnacji i wycinki drzew o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł oraz co najmniej 1 zamówienie w zakresie wykonania robót ziemnych związanych z budową lub odbudową lub czyszczeniem rowów o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł - załącznik Nr 4 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach