Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz wykonywanie drobnych prac naprawczych i budowlanych na drogach powiatowych na terenie powiatu rawickiego, w ciągu 2011 roku

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Podmiejska 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5453474
  • Data zamieszczenia: 2011-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Podmiejska 10 10
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5453474
    REGON: 41110357800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz wykonywanie drobnych prac naprawczych i budowlanych na drogach powiatowych na terenie powiatu rawickiego, w ciągu 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz wykonywanie drobnych prac naprawczych i budowlanych na drogach powiatowych na terenie powiatu rawickiego, w ciągu 2011 roku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr:1 Temat: Koszenie traw kosiarką bijakową (1 szt.) Usługa polega na dwukrotnym w ciągu roku koszeniu traw na poboczach i skarpach rowów. Wykonawca podaje cenę brutto, za koszenie za 1 m2 powierzchni i za 1 godzinę pracy kosiarki. Zadanie częściowe nr 2 Temat: Koszenie traw kosiarką bijakową (1 szt.) Usługa polega na dwukrotnym w ciągu roku koszeniu traw na poboczach i skarpach rowów. Wykonawca podaje cenę brutto, za koszenie za 1 m2 powierzchni i za 1 godzinę pracy kosiarki. Zadanie częściowe nr 3 Temat: Ścinka pobocza do grub. 20 cm Usługa ta polega na wykonaniu ścinki pobocza do grub. 20 cm, wraz z odwozem urobku. Wykonawca podaje cenę brutto za 1 m2 ściętej powierzchni. Zadanie częściowe nr 4 Temat: Wycinka drzew o średnicy 60-80 cm Usługa polega na wycięciu drzewa, wraz z odwozem materiału na odległość do 20 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na usunięciu gałęzi, odcięciu pnia w zależności od gatunku drzewa o długości 2-5 m. Grubiznę należy pociąć na odcinki o dług. do 1 mb. Drzewo należy ściąć 20 cm poniżej krawędzi jezdni. Wykonawca podaje cenę jednostkową brutto za wycięcie 1 szt. drzewa z uporządkowaniem. Zadanie częściowe nr 5 Temat: Frezowanie pni drzew Usługa polega na usunięciu pozostałych pniaków po wycince drzew przy użyciu frezarki do pni. Należy sfrezować na głębokość 20 cm poniżej krawędzi jezdni. Wióry powstałe po sfrezowaniu należy usunąć. Wykonawca podaje cenę jednostkową brutto za sfrezowanie 1 drzewa. Zadanie częściowe nr 6 Temat: Prześwietlanie drzew Usługa polega na podcięciu gałęzi drzewa, usunięciu suchych gałęzi, oraz gałęzi znajdujących się w skrajni drogi, a także na usunięciu odrostów. Uzyskany materiał (gałęziówkę) należy przewieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego ( na odległość do 20 km). Drobne gałęzie zrąbać rębakiem do gałęzi. Wykonawca podaje cenę jednostkową brutto za prześwietlenie 1 drzewa. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie częściowe nr 7 Temat: Wycinka krzaków wraz z frezowaniem korzeni Usługa polega na wycięciu krzewów, oraz sfrezowaniu pozostałych korzeni. Ścięte krzewy należy zrąbać przy pomocy rębaka do gałęzi. Wykonawca podaje cenę brutto za m2 powierzchni wycinki krzewów. Zadanie częściowe nr 8 Temat: Ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej z oporem i podsypce cementowo-piaskowej Usługa ta obejmuje : - wykopanie koryta pod ławę, - wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężnik, - ustawienie krawężnika 15x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, - zaspoinowanie krawężników, Wykonawca zapewnia materiał do budowy, podaje cenę za usługę za 1 mb ustawionego krawężnika brutto. Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. Zadanie częściowe nr 9 Temat: Ustawienie krawężników betonowych 20x30x100 na ławie betonowej z oporem i podsypce cementowo-piaskowej Usługa ta obejmuje : - wykopanie koryta pod ławę, - wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężnik, - ustawienie krawężnika 20x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, - zaspoinowanie krawężników, Wykonawca zapewnia materiał do budowy, podaje cenę za usługę za 1 mb ustawionego krawężnika brutto. Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. Zadanie częściowe nr 10 Temat: Ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 Usługa ta obejmuje : - wykopanie rowka pod obrzeże, - ustawienie obrzeży 8x30x100 na podsypce piaskowej gr. 5 cm, - spoiny wypełnione zaprawą cementową. Wykonawca zapewnia materiał do budowy, podaje cenę brutto za usługę za 1 mb ustawionych obrzeży. Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. Zadanie częściowe nr 11 Temat: Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 6x20x100 Usługa ta obejmuje : - wykopanie rowka pod obrzeże, - ustawienie obrzeży 6x20x100 na podsypce piaskowej gr. 5 cm, - spoiny wypełnione zaprawą cementową. Materiał do budowy zapewnia Inwestor, Wykonawca podaje cenę brutto za usługę za 1 mb ustawionych obrzeży. Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. Zadanie częściowe nr 12 Temat: Wykonanie nowej studni kontrolnej kanalizacji deszczowej Usługa ta obejmuje wykonanie nowej studzienki kanalizacyjnej, materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. Zadanie częściowe nr 13 Temat: Wykonanie nowej studni ściekowej kanalizacji deszczowej Usługa ta obejmuje wykonanie nowej kratki ściekowej, materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. Zadanie częściowe nr 14 Temat: Naprawa studni kontrolnej kanalizacji deszczowej Usługa ta obejmuje naprawę studni kontrolnej kanalizacji deszczowej poprzez wymianę pokrywy studni, oraz jej regulację. Materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. Zadanie częściowe nr 15 Temat: Wymiana kratki ściekowej Usługa ta obejmuje wymianę kratki ściekowej i jej regulację. Materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. Zadanie częściowe nr 16 Temat: Naprawa uszkodzonego chodnika z kostki brukowej Usługa ta obejmuje : - rozebranie uszkodzonego chodnika, - wyrównanie koryta pod chodnik, - kostka brukowa typu HOLAND lub DOMINO gr. 8 cm szara, na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm, - materiał dostarcza Wykonawca, - Wykonawca podaje cenę brutto za usługę za 1 m2. Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. Zadanie częściowe nr 17 Temat: Ułożenie nowego chodnika z kostki brukowej Usługa ta obejmuje : - roboty ziemne wykonane koparkami, pod chodnik i pod zjazdy - obrzeża betonowe 8x30x100, spoiny wypełnione zaprawą cementową, - podsypka cementowo-piaskowa pod chodnik z kostki HOLAND lub DOMINO gr. 8 cm szarej, - chodnik z kostki brukowej typu HOLAND lub DOMINO gr. 8 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr 5 cm, - materiał dostarcza Inwestor, - Wykonawca podaje cenę brutto za usługę za 1 m2. Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. Zadanie częściowe nr 18 Temat: Wykonanie, naprawa przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PVC ?160 mm Usługa ta obejmuje wykonanie, naprawę przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PVC ?160 mm, materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach