Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Graniczna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3655801 w. 231 , fax. 48 38 15 061
- Data zamieszczenia: 2018-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
ul. Graniczna 24
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 3655801 w. 231, fax. 48 38 15 061
REGON: 67200798700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd-radom.finn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2018 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2018 roku. Zamówienie składa się z dwóch niżej wymienionych części: Część 1 – Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew; Kowala, Wierzbica, miasta i gminy Iłża. W ramach Części 1 zamówienia należy wykonać m.in. - profilowanie nawierzchni gruntowych, - uzupełnienie ubytków nawierzchni gruntowych materiałem kamiennym wykonawcy, - ścinkę poboczy, - odtworzenie lub oczyszczenie rowów, - oczyszczenie przepustów pod drogami o średnicy od Ø 400 do Ø 800, - uzupełnienie i umocnienie poboczy kruszywem łamanym, - czyszczenie studni ulicznych, - usuwanie zamuleń na drodze, - naprawę chodnika (w miejscach zadołowań), - przycięcie gałęzi przy użyciu zwyżki, - remont przepustów pod drogami o średnicy od Ø 400 do Ø 600, - regulację wysokościową przepustów pod zjazdami, - umocnienie skarp rowów płytami EKO. Część 2 – Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Gózd, Jastrzębia, Jedlińsk, Jedlnia Letnisko, miasta i gminy Pionki, miasta i gminy Skaryszew. W ramach Części 2 zamówienia należy wykonać m.in. - profilowanie nawierzchni gruntowych, - uzupełnienie ubytków nawierzchni gruntowych materiałem kamiennym wykonawcy, - ścinkę poboczy, - odtworzenie lub oczyszczenie rowów, - oczyszczenie przepustów pod drogami o średnicy od Ø 400 do Ø 800, - uzupełnienie i umocnienie poboczy kruszywem łamanym, - uzupełnienie brakujących i uszkodzonych włazów i kratek ściekowych żeliwnych, - przycięcie gałęzi przy użyciu zwyżki, - remont przepustów pod drogami o średnicy od Ø 400 do Ø 600, - regulację wysokościową przepustów pod zjazdami, - umocnienie skarp rowów płytami EKO, - remont (wymiana) ścieku betonowego prefabrykowanego (typu mulda). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Tomie III „Opis przedmiotu zamówienia”. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane zostało w kosztorysach ofertowych stanowiących załączniki do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: - ograniczenia zakresu robót przewidzianego w kosztorysie ofertowym. Wykonawcy w tych warunkach nie przysługuje prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót, - zmiany ilości robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do rzeczywistych potrzeb ustalonych w oparciu o prowadzone na bieżąco przeglądy stanu dróg powiatowych i wynikające stąd potrzeby, z zastrzeżeniem że nie zostanie przekroczona całkowita wartość przedmiotu umowy wynikająca z oferty - dla danej części zamówienia. W ramach robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym należy: - wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej, projektu umowy, - wykonać, zatwierdzić i wprowadzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia poszczególnych asortymentów robót. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - na część 1 – 4.700 zł. (słownie: cztery tysiące siedemset złotych), - na część 2 - 3.400 zł. (słownie: trzy tysiące czterysta złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą powinny być złożone oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 11.1 SIWZ oraz w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów zobowiązanie o którym mowa w pkt 12.2. SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie osób podpisujących dokumenty. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 SIWZ (Formularz 3.3. do SIWZ). 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. KRS, CEIDG, oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 35+300 do km 35+562 od km 35+810 do km 36+325 od km 36+568 do km 38+501 – nr postępowania 079/24
Dodano: 2024-05-17 - Remont drogi wojewódzkiej nr 620 od km 9+060 do km 9+680 (L=0,620 km) w m. Świercze gmina Świercze, powiat pułtuski – nr postępowania 036/24
Dodano: 2024-05-07 - Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz – nr postępowania 094/24
Dodano: 2024-05-06 - „Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej”
Dodano: 2024-05-02 - Remont drogi wojewódzkiej nr 562 od km 26+834 do km 29+134 na odcinku Główina – Więcławice – nr postępowania 093/24
Dodano: 2024-04-23 - Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 5+400 do km 8+900 na terenie gminy Maciejowice i gminy Sobolew, powiat garwoliński, województwo mazowieckie – nr postępowania 024/24
Dodano: 2024-04-20 - Remonty cząstkowe dróg na terenie gminy Jedlni-Letnisko
Dodano: 2024-04-18 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 11+000 do km 11+400 oraz od km 11+850 do km 12+400, gminy Potworów i Przysucha, powiat przysuski, województwo mazowieckie”.– nr postępowania 046/24
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 13+250 do km 16+210 na terenie gminy Warka, powiat grójecki, województwo mazowieckie – nr postępowania 021/24
Dodano: 2024-04-15 - Remont DW nr 731 na odc. od km 12+090 do km 12+799 wraz z remontem ronda zlokalizowanego na skrzyżowaniu DW nr 731 z DW nr 730 w msc. Warka na terenie gm. Warka.– nr postępowania 025/24
Dodano: 2024-04-10