Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków w 2020r.”

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków w 2020r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg powiatowych przebiegających przez teren powiatu lublinieckiego. Poprzez bieżące utrzymanie dróg powiatowych należy rozumieć prace polegające na wykonywaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, gruntowych oraz bieżące utrzymanie pasa drogowego. 2. Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: 1) Załącznik nr 2 do SIWZ – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (ST) 2) Załącznik nr 3 do SIWZ – Przedmiar robót 3. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 4. Materiały, o których mowa w ust. 3, powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 266 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w ST. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia badania materiałów oraz pomiarów i badań wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w ST. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) kompleksowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i odpowiednimi przepisami prawa, 2) opracowanie na własny koszt projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, uzyskanie wymaganych prawem opinii oraz uzyskanie zatwierdzenia, 3) oznakowanie terenu zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, 4) oznaczenie i zabezpieczenie terenu budowy, zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wykonywania robót, 5) zabezpieczenie znajdującego się na terenie budowy sprzętu i materiałów przed kradzieżą, uszkodzeniem, i zniszczeniem, 6) utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy, 7) odpowiedzialność za ewentualne szkody wobec Zamawiającego oraz osób trzecich wynikłe na skutek prowadzenia robót lub innych działań Wykonawcy, 8) stała współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu umowy, 9) kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami, 10) informowanie osoby wyznaczonej do nadzorowania robót o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 11) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach, 12) skompletowanie i przedstawienie osobie wyznaczonej do nadzorowania robót dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 13) usuwanie wad stwierdzonych w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; d) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ; e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy. f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach