Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ NA TERENIE GMINY ŻABIA WOLA W 2009/2010 ROKU

Urząd Gminy Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578199 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578199, fax. 046 8578181
    REGON: 00054825800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ NA TERENIE GMINY ŻABIA WOLA W 2009/2010 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Wypełnienie wybojów w nawierzchni: Gruzem betonowym kruszonym w ilości 1500 m3 polegające na uzupełnieniu ubytków gruzem betonowym skruszonym. Jednostką obmiarową jest 1 m3 Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: - zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie gruzu przeznaczonego do uzupełniania ubytków w drogach: gruz betonowego o frakcji 0-63 mm bez zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton), - dowóz zakupionego gruzu na remontowane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola - rozładunek gruzu na drogę, - w miejscach wyznaczonych do remontu wyrównanie mechaniczne ręczne i zagęszczenie . Dopuszcza się tylko gruz betonowy z odsiewu kruszarki. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą o Wyrobach Budowlanych na wbudowany materiał Mieszanką kruszywa łamanego 4-31,5 mm kl. II w ilości 1000 m3 oraz mieszanką kruszywa naturalnego kl. I w ilości 400 m3 polegające na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym. Jednostką obmiarową jest 1 m3 . Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: - zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie tłucznia kamiennego o frakcji 4-31,5 mm, - dowóz zakupionego kruszywa na remontowane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola, rozładunek tłucznia na drogę, - w miejscach wyznaczonych do remontu wyrównanie mechanicznie i ręcznie oraz zagęszczenie .Dopuszcza się Kamień łamany bez domieszki gliny. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży atesty certyfikaty na wbudowany materiał. Do każdej partii materiału należy dołączyć deklarację zgodności wg. PN-EN 13043:2004. B. Profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej Jednostką obmiarową jest 1 km zakres to 50 km o szerokości zmiennej od 3 m - 7 m. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: Wyrównania wybojów, kolein i zapewnienia lepszego odwodnienia dróg na całej szerokości drogi uzyskując profil poprzeczny ze spadkiem dwustronnym dla odprowadzenia wód deszczowych. Zaleca się profilowanie dróg przy pomocy równiarek. Profilowanie należy wykonać po średnim deszczu, gdy grunt jest nawilgocony, co ułatwia ścięcie gruntu na wygórowaniach, jak i jego zagęszczenie. W czasie profilowania równiarka powinna: - wyrównać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów, - odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. - uporządkować i wyrównać pobocze mechanicznie i ręcznie Powstający w wyniku równania wałek od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda.Drogi w terenie uzbrojonym należy remontować zachowując ostrożność przy istniejących urządzeniach: wodociągowych, gazowych i telefonicznych (zasuwy hydranty). Przed przystąpieniem do robót wykonawca powinien powiadomić właściciela sieci o zamiarze prowadzenia robót. W przypadku konieczności podniesienia zasuw wykonawca winien je podnieść w porozumieniu z właścicielem urządzenia infrastruktury technicznej. Profilowaną drogę należy zagęścić. C. Usunięcie zakrzaczeń D. Oczyszczenie rowów - 10 km Jednostką obmiarową jest 1 km. zakres robót obejmuje wycięcie zakrzaczeń i usuniecie karp oraz oczyszczenie rowów z namułu z ich pogłębieniem, wyprofilowanie skarp, przeciwskarp i dna rowów, załadunek urobku i wywóz w zakresie wykonawcy. Koszt jednostkowy pozycji w kosztorysie ofertowym obejmuje wszystkie czynności niezbędne do wykonania robót łącznie z załadunkiem i wywozem urobku, zakrzaczeń, karp. E. Wbudowanie przepustów Przepust- 35 szt. - obiekt wbudowany w formie zamkniętej obudowy konstrukcyjnej, służący do przeprowadzania wody małych cieków wodnych pod nasypami drogowymi 1. Rury przed ich bezpośrednim użyciem do montażu lub układania należy wewnątrz i na stykach starannie oczyścić; rur pękniętych lub w inny sposób uszkodzonych nie wolno używać. 2. Wykonanie koparką przekopu w istniejącym ciągu drogi z odłożeniem urobku do dalszego zasypania przepustów i wyplantowanie naddatku nad ciągiem rur 3. Rury należy układać w wykopie bezpośrednio na przygotowanym gruncie rodzimym z jednostronnym spadkiem zgodnym ze spadkiem terenu. 4. Ułożone rury należy za spoinować i przykryć zgromadzonym gruntem rodzimym i warstwami kruszywa drogowego. Grubość nadkładu nad ułożonymi rurami min. 40 cm Cena 1 szt. przepustu obejmuje : - prace pomiarowe i oznakowanie robót, - usunięcie uszkodzonych istniejących przepustów ich wywóz - materiały dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania, - ułożenie rur w wykonanym wykopie - zasypanie rur gruntem rodzimym i rozścielenie pospółki 0-63mm warstwami zagęszczeniem powierzchni nad przepustem - uporządkowanie terenu robót - przywrócenie do stanu pierwotnego terenu drogi i gruntów przyległych 3) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek ustalić z Zamawiającym zakres prac i ich kolejność. 4) Przed przystąpieniem do robót na drogach w danej wsi Wykonawca powiadomi sołtysa danej wsi i zamawiającego o terminie prowadzonych prac. Sołtys danej wsi zobowiązany jest do kontrolowania ilości wbudowanego materiału. 5) Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia wykonania prac polegających na równaniu dróg zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu w celu odbioru. Zamawiający ma obowiązek odbioru prac w ciągu 3 dni. Do zgłoszenia odbioru należy złożyć dokumenty potwierdzające jakość wbudowanego materiału i ilość wbudowanego materiału potwierdzoną przez sołtysa danej wsi. Zamawiający dopuszcza zamianę ilości wykorzystanego materiału będącego w przedmiocie zamówienia. Materiał zostanie rozliczony wg cen jednostkowych. Wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 6) do dokumentów odbiorowych należy dołączyć protokół odbioru podpisany przez właścicieli urządzeń infrastruktury. W drogach gdzie zasuwy wodociągowe zostały zasypane materiałem drogowym należy je odszukać i podnieść w porozumieniu z ZGKiM i Zamawiającym. 7) Jeżeli podczas odbioru lub kontroli przez Zamawiającego w gruzie zostaną odkryte jakiekolwiek elementy drutu, metalu, szkła, śmieci, gazobetonu, to za te partie materiału wbudowane w drogę Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy za wykonane prace. 8) Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu remontowanej nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do odnalezienia wszystkich zasuw i podniesienia ich w uzgodnieniu z właścicielem. 9) Wykonawca, w trakcie prowadzenia prac budowlanych i pomiarów geodezyjnych zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu problemów wynikających z rozbieżności stanu istniejącego ze stanem prawnym. 10) Wykonawca musi wziąć pod uwagę wykonanie niektórych prac ręcznie, w celu zapewnienia ich estetycznego wyglądu 11) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne. 12) Przy prowadzeniu robót drogowych należy przestrzegać warunków BHP. Szczególną uwagę należy zwrócić na czynność wbijania -szpilek- w pobliżu kabli energetycznych (możliwość porażenia prądem) i uszkodzenia plastikowych przewodów gazowych. Roboty nieuwzględnione w tabeli kosztowej, a zapisane w przedmiocie zamówienia wykonawca musi uwzględnić w ofercie. Termin przystąpienia do prac i wykaz dróg przeznaczonych do wykonania robót wskaże Zamawiający. 3) Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy c. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4) Podwykonawcy. W przypadku realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w powierzonej części przez podwykonawców - Wykonawca przyjmuje, że wszelkie zobowiązania oraz odpowiedzialność za nieprawidłowe lub wadliwe wykonanie przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę - stanowi odpowiedzialność Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w swojej ofercie część zamówienia, jaką zamierza powierzyć podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno podobne zamówienie. Za podobne zamówienie uznaje się roboty w zakresie naprawy dróg gruntowych na długości min. 1 km dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. min. po 1 sztuce: ciągnikiem z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności do 4 t , równiarką drogową, walcem drogowym, koparko-spycharką. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. łącznie: dwóch kierowców, dwóch operatorów sprzętu drogowego, dwóch pracowników do robót drogowych, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie: posiadają ubezpieczenie potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 6. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. III. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, IV. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów przez wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, (oryginał do wglądu w dniu podpisywania umowy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) wykaz wykonanych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu realizacji (zał. nr 4), 4) wykaz sprzętu (zał. nr 5) 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresem wykonywanych przez nie czynności ( zał. nr 6) 6) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy według wzoru (zał. nr 3) 7) Do oferty należy załączyć również: 1.1. wypełniony wzór Formularza ofertowego ( zał. nr 1), 1.2. Tabelę kosztową (zał. nr 2) 1.3. Polisę OC lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres zamówienia A. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: A.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. A. B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: B.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. B.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1, 7 i 8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów C.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. C.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabiawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach