Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Jadów

Gmina Jadów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-280 Jadów, Jana Pawła II 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jadów
    Jana Pawła II 17
    05-280 Jadów, woj. mazowieckie
    REGON: 711582115
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jadow.az.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Jadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w ramach bieżącego utrzymania dróg w celu poprawy przejezdności na terenie Gminy Jadów. Zamówienie obejmuje:- Dostawę i rozplantowanie kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm za pomocą rozściełacza mas bitumicznych, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym. Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu 0/31,5 mm spełniające wymagania normy PN EN 13242 lub równoważnej.- Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni.-Odtworzenie rowów odwadniających wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem skarpy i dna rowu.-Rozplantowanie destruktu asfaltowego powierzonego przez zamawiającego za pomocą rozściełacza mas bitumicznych, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym,- Transport destruktu asfaltowego z siedziby MZDW w Warszawie, rejon Wołomin – Nowy Dwór Maz., ul. Kobyłkowska 1, 05- 200 Wołomin samochodem o ładowności min. 15 ton na teren gminy Jadów.- Montaż przepustów rurowych Ø400 mm wraz z przyczółkami.Zakres umowy obejmuje wykonanie robót na całym obszarze Gminy Jadów. Ilości przewidzianych zadań określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający będzie wskazywał Wykonawcy konkretne odcinki dróg do poprawy przejezdności. Z uwagi na fakt, iż prace będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonywaniu usługi musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników drogi oraz przestrzegać zasad BHP. 3. Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest wykonanie następujących czynności :1) wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej (sztuką budowlaną), zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz na ustalonych umową warunkach, w ścisłej współpracy z Zamawiającym;2) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na terenie robót oraz poza terenem;3) dozorowanie budowy, ochrona mienia znajdującego się na placu budowy;4) wykonanie i utrzymanie zabezpieczeń bhp i p.poż.;5) ochrona środowiska naturalnego;6) utrzymywanie ogólnego porządku na placu budowy, dokonywanie na bieżąco prac porządkowych oraz usuwanie i wywożenie odpadów i nieczystości;7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdą się na terenie budowy;8) stosowanie wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, dopuszczonych do obrotu w budownictwie, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych – ponadto zobowiązuje się Wykonawcę do: stosowania materiałów fabrycznie nowych, wolnych od jakichkolwiek wad fizycznych i wad prawnych oraz roszczeń osób trzecich i które są własnością Wykonawcy;9) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i branie udziału w organizowanych przezZamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych;10) ponoszenie w pełni kosztów przerw w wykonywaniu robot wynikłych z technologii prac, warunków atmosferycznych i innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego;11) Wykonawca ponosi w pełni koszty związane z dojazdem, dojściem do terenu wykonywania prac, koszty pracy w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy;12) koordynacja robót poszczególnych branż i ewentualnych podwykonawców;13) usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót14) wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z zapisów kontroli bieżących i oględzin obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:a) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej:-Rozściełacz mas bitumicznych – 1 szt.-Równiarka – 1 szt.-Samochód ciężarowy o ładowności min. 15 ton – 1 szt.-Walec drogowy wibracyjny – min. 1 szt.-Koparko - ładowarkę – 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach