Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg
- Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 862 712 117
- Data zamieszczenia: 2020-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
ul. Fabryczna 3
18-300 Zambrów, woj. podlaskie
tel. 0862712210 w. 16, fax. 862 712 117
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg na terenie Miasta Zambrów w 2021 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie dróg na terenie Miasta Zambrów w 2021 r. Zakres robót obejmuje: wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych wraz z parkingami, placami manewrowymi, bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy i opis wykonania robót stanowiące załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Żwirowanie i profilowanie nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Bakałarzewo w 2024r.
Dodano: 2024-03-19 - "Uzupełnienie korpusu dróg gminnych na terenie Gminy Drohiczyn w 2024 r."
Dodano: 2024-02-28 - Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Mońki w 2023 r.
Dodano: 2023-09-11 - Dostawa gruzu betonowego kruszonego w ilości 600 m³ przy wykonywaniu bieżących remontów dróg gminnych w obrębie wsi Bujny
Dodano: 2023-07-10 - Bieżące utrzymywanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Sokółka w zakresie mechanicznego profilowania dróg równiarką w roku 2023
Dodano: 2023-04-14 - Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach w 2023 roku.
Dodano: 2023-04-07 - Naprawa dróg gminnych na terenie Gminy Michałowo w roku 2023.
Dodano: 2023-03-22 - Dostawa materiałów na remonty dróg gminnych
Dodano: 2023-03-21 - Bieżące utrzymanie dróg w roku 2023
Dodano: 2023-03-07 - Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Mońki w 2023 r.
Dodano: 2023-02-28