Miasto Ustroń ogłasza przetarg
- Adres: 43450 Ustroń, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 579 300 , fax. 0-33 857 93 30
- Data zamieszczenia: 2017-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ustroń
Rynek 1
43450 Ustroń, woj. śląskie
tel. 338 579 300, fax. 0-33 857 93 30
REGON: 7218234400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg i ulic miejskich i powiatowych na terenie Miasta Ustroń w 2017 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych na terenie Miasta Ustroń które posiada status uzdrowiska w granicach administracyjnych Miasta. Charakterystyka zamówienia: - Oczyszczanie rowów z namułu o grubości od 10 cm do 30 cm wraz z wyprofilowaniem skarp rowu: 2000 mb, - Oczyszczanie przepustów namułu dla średnicy od 30 cm do 60 cm do 50% namułu: 10 mb, - Oczyszczanie przepustów namułu dla średnicy od 61 cm do 120 cm do 50% namułu: 5 mb, - Wyrównanie nierówności materiałem kamiennym – 500 m3, - Korytowanie drogi z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża o głębokości koryta 40 cm z utylizacją: 200 m2, - Korytowanie drogi z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - dodatek za każde 10cm korytowania ponad 40cm:10 m2 - Regulacja krat ściekowych: 1 szt., - Regulacja włazów studni rewizyjnej: 1 szt., - Inne roboty towarzyszące niezbędne do realizacji zamówienia: 5 rh Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w ogólnych specyfikacjach technicznych (OST) stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia inspektorowi nadzoru wniosków o akceptację materiału do zastosowania przy realizacji zamówienia w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Druki wniosków zostaną dostarczone Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o / Bielsko – Biała – z dopiskiem: Wadium – Bieżące utrzymanie dróg i ulic miejskich i powiatowych na terenie Miasta Ustroń w 2017 roku. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Miasta Ustroń. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Dokument wadialny w formie niepieniężnej musi spełniać wymagania z ustawy, w szczególności musi: określać nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” [aktualne wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia] oraz być ważny przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5 Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem i został uprawniony do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców. 6. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 7. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”]
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W KRYRACH
Dodano: 2024-07-05 - Rewitalizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Łodygowicach
Dodano: 2024-07-05 - Roboty budowlane w zabytkowym budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Pietrzykowicach
Dodano: 2024-07-05 - Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM I
Dodano: 2024-07-05 - Roboty remontowe w budynkach Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2 i 2a
Dodano: 2024-07-05 - Zaprojektowanie i realizacja adaptacji hali nr VII dla celów produkcyjnych i montażu pieca hutniczego
Dodano: 2024-07-04 - Przeciwdziałanie degradacji wybranych pomieszczeń Żywieckiej Biblioteki Samorządowej poprzez ich odrestaurowanie
Dodano: 2024-07-03 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy przy ul. Zakładowej 12 w Goleszowie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja dróg na terenie gminy Goleszów
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Dodano: 2024-07-02