Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych” – utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry- w 2023 r. i 2024 r.

GMINA TARNOWSKIE GÓRY ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
    ul. Piastowska 8
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    REGON: 273009357
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych” – utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry- w 2023 r. i 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 – wykonanie bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w rejonie I (dzielnice: Śródmieście - Centrum, Lasowice, Osada Jana, Sowice) . 1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową - wbudowanie - 100 t, 2) naprawy dróg gruntowych, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne drogi gruntowej – 50 m2,3) wykonanie koryta na głębokość 10 cm – 200 m2 4) wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie (gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm) – 200 m2,5) Remont cząstkowy nawierzchni gruntowych - uzupełnienie ubytków kruszywem, średnia głębokość ubytków -10 cm – 500 m26) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie – 50 m2,7) naprawa (przez uszczelnienie) spękań nawierzchni bitumicznych – 100 mb,8) naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywane na zimno – 5 t.Część nr 2 – wykonanie bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni publicznych dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w rejonie II (dzielnice: Bobrowniki Śląskie – Piekary Rudne, Opatowice, Pniowiec, Repty Śląskie, Rybna, Stare Tarnowice, Strzybnica).1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową - wbudowanie – 75 t,2) naprawy dróg gruntowych, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne drogi gruntowej –1200 m2,3) wykonanie koryta na głębokość 10 cm –100 m2 4) wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie (gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm) – 500 m2,5) remont cząstkowy nawierzchni gruntowych - uzupełnienie ubytków kruszywem, średnia głębokość ubytków -10 cm – 1000 m26) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie – 50 m2,7) naprawa (przez uszczelnienie) spękań nawierzchni bitumicznych – 100 mb,8) naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywane na zimno – 3 t.Część nr 3 - wykonanie bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych na terenie Gminy Tarnowskie Góry (na terenie wszystkich dzielnic). 1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową - 20 t, 2) naprawy dróg gruntowych, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne drogi gruntowej –500 m2,3) wykonanie koryta na głębokość 10 cm – 200 m2 4) wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie (gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm) – 1000 m2,5) remont cząstkowy nawierzchni gruntowych - uzupełnienie ubytków kruszywem, średnia głębokość ubytków -10 cm – 1600 m26) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie – 100 m2,7) naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywane na zimno – 1t.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium:Część nr 1: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)Część nr 2: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100)Część nr 3: 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy:Santander Bank Polska S.A. 88 1090 1825 0000 0001 4380 2559 z dopiskiem „Bieżące utrzymanie dróg gminnych – część …."- MZUiM.263.27.2023.TP2.RB”.Szczegółowe informacje na temat wadium zostały opisane w rozdziale XXIX SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Zdolność techniczna lub zawodowa:5.1. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z poniższymi wymaganiami:a) dysponuje, w całym okresie trwania umowy, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.UWAGI do pkt 5.1.:1) Zamawiający dopuszcza, aby wyżej wymieniona osoba kierowała robotami budowlanymi w specjalności drogowej dla każdej z części.2) Dopuszcza się odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną/nymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) oraz dopuszcza w stosunku do wykonawców zagranicznych – równoważnych kwalifikacji, zdobytych w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646).3) W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli: nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.4) Zamawiający informuje, że w przypadku świadczenia usług transgranicznych przez osoby wskazane przez wykonawcę uzna warunek posiadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi za spełniony jeżeli w dniu w którym upłynie termin składania ofert osoby te będą spełniały wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), a więc wymagania konieczne do uzyskania wpisu tymczasowego w rozumieniu art. 20a ust. 8 tej ustawy. Tym samym Zamawiający nie wymaga uzyskania wpisu tymczasowego od osób wskazanych w Wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia.5) Natomiast wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy będzie zobowiązany taki wpis uzyskać i przedłożyć na tę okoliczność stosowny dokument wobec każdej z osób świadczących usługę transgraniczną, której dotycząca przepisy wskazanej wyżej ustawy.5.2. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w ramach jednego zadania (umowy) roboty remontowe nawierzchni jezdni dróg z mieszanek mineralno-bitumicznych na łączną wartość co najmniej 300 000,00 zł brutto.UWAGI:a) Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.b) W przypadku, gdy usługi referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie usług, wskazać, jakie czynności w ramach tych usług były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Faktyczny wkład konsorcjanta w prowadzeniu działań może polegać w szczególności na osobistym wykonaniu usług.c) Jeżeli zakres usług przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane w sposób należyty jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie usług podać wartość usług odpowiadających zakresowi warunku.d) W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach