Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych z podziałem na części

GMINA CELESTYNÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CELESTYNÓW
    ul. Regucka 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    REGON: 013268965
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zakresie wycięcia, oczyszczenia, skropienia i uzupełnienia ubytków w nawierzchniach bitumicznych za pomocą masy mineralno-bitumicznej AC 11S.1. Przedmiotem zamówienia jest wycięcie, oczyszczenie, skropienie i uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych za pomocą masy mineralno-bitumicznej AC 11 S, (szacunkowa powierzchnia uzupełnienia ubytków: 640 m2 ).2. Przedmiot umowy wykonywany będzie w częściach określonych każdorazowo przez koordynatora zamawiającego w zleceniu częściowym.3. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zlecenia częściowego w ciągu 2 dni licząc od daty telefonicznego bądź e - mailowego wezwania Wykonawcy, przez koordynatora Zamawiającego, do przystąpienia do realizacji zlecenia. Zamawiający każdorazowo wyznaczy termin wykonania zlecenia.4. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje. 5. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego, osób trzecich w obrębie remontowanych dróg oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających.6. Weryfikacja parametrów jakościowych masy oraz jakość wykonanych robót budowlanych odbywać się będzie podczas odbioru wykonanych robót budowlanych przez koordynatora zamawiającego.7. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy.Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zakresie dostarczenia, wbudowania i uwałowania kruszywa łamanego dolomitowego oraz w zakresie równania równiarką samojezdną dróg gruntowych pozostających w zarządzie Gminy Celestynów.1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, wbudowanie i uwałowanie kruszywa łamanego dolomitowego oraz równanie równiarką samojezdną dróg gruntowych pozostających w zarządzie Gminy Celestynów.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Dostarczenie, wbudowanie i uwałowanie kruszywa łamanego dolomitowego:• fr. 4-32 mm (szacunkowa ilość kruszywa: 1200 ton),• fr. 0-32 mm (szacunkowa ilość kruszywa: 600 ton),2) Równanie równiarką samojezdną i uwałowanie dróg nieutwardzonych nawierzchnią asfaltową pozostających w zarządzie Gminy Celestynów, (szacunkowa powierzchnia równania: 40000 mb). 3. Zakres przedmiotu zamówienia wykonywany będzie w częściach określonych każdorazowo przez koordynatora zamawiającego w zleceniu częściowym.4. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zlecenia częściowego w ciągu 2 dni licząc od daty telefonicznego bądź e - mailowego wezwania Wykonawcy, przez koordynatora zamawiającego, do przystąpienia do realizacji zlecenia. Zamawiający każdorazowo wyznaczy termin wykonania zlecenia.5. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje. 6. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego, osób trzecich w obrębie nawożonych dróg oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających.7. Weryfikacja parametrów jakościowych masy oraz jakość wykonanych robót budowlanych odbywać się będzie podczas odbioru wykonanych robót budowlanych przez koordynatora zamawiającego.8. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy.Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zakresie dostarczenia, wbudowania i uwałowania kruszywa betonowego fr. 32-63 mm.1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, wbudowanie i uwałowanie kruszywa betonowego fr. 32-63 mm (szacunkowa ilość kruszywa: 2500 ton). 2. Przedmiot umowy wykonywany będzie w częściach określonych każdorazowo przez koordynatora zamawiającego w zleceniu częściowym.3. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zlecenia częściowego w ciągu 2 dni licząc od daty telefonicznego bądź e - mailowego wezwania Wykonawcy, przez koordynatora zamawiającego, do przystąpienia do realizacji zlecenia. Zamawiający każdorazowo wyznaczy termin wykonania zlecenia.4. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje. 5. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego, osób trzecich w obrębie remontowanych dróg oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających.6. Weryfikacja parametrów jakościowych masy oraz jakość wykonanych robót budowlanych odbywać się będzie podczas odbioru wykonanych robót budowlanych przez koordynatora zamawiającego.7. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy.Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zakresie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami za pomocą remontera, bez obcięcia krawędzi przy użyciu remontera (szacunkowa powierzchnia uzupełnienia ubytków: 1200 m2 ), w tym:1) pokrycie oczyszczonego miejsca metodą natryskową za pomocą emulsji asfaltowej, której zadaniem będzie związanie podłoża i krawędzi remontowanego ubytku nawierzchni z wypełnieniem,2) wypełnienie pod ciśnieniem ubytku grysem 5/8 mm lub 2/5 mm (zależnie od głębokości ubytku) otoczonym emulsją asfaltową, 3) wypełnienie pod ciśnieniem pozostałej części ubytku grysem frakcji 2/5 mm (w przypadku użycia na warstwę dolną grysu 5/8 mm) otoczonym emulsją asfaltową, 4) posypanie powierzchni wyremontowanego miejsca suchym grysem 2/5 mm bez spoiwa,5) uprzątnięcie miejsca po wykonanym remoncie.2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w częściach określonych każdorazowo przez koordynatora zamawiającego w zleceniu częściowym.3. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zlecenia częściowego w ciągu 2 dni licząc od daty telefonicznego bądź e - mailowego wezwania Wykonawcy, przez koordynatora zamawiającego, do przystąpienia do realizacji zlecenia. Zamawiający każdorazowo wyznaczy termin wykonania zlecenia.4. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje. 5. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego, osób trzecich w obrębie remontowanych dróg oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających.6. Weryfikacja parametrów jakościowych masy oraz jakość wykonanych robót budowlanych odbywać się będzie podczas odbioru wykonanych robót budowlanych przez koordynatora zamawiającego.7. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy.Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia (dla I-IV części postępowania) i szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113600-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:1) I część postępowania 600,00 zł2) II część postępowania 2800,00 zł3) III część postępowania 2000,00 zł4) IV część postępowania 500,00 zł2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania oferti utrzymuje je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 i ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, płatne przelewem na rachunek bankowy:Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w CelestynowieNr konta bankowego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012z dopiskiem„ wadium w postępowaniu RIZPiFZ.271.81.2022”Wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i w godzinie przypadającym na dzień składania ofert.1. gwarancjach bankowych;2. gwarancjach ubezpieczeniowych;3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Gwarancje i poręczenia należy wystawić w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym /podpisem zaufanym/ podpisem osobistym na: Gminę Celestynów ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów i przekazać Zamawiającemu oryginał w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.7. Zamawiający zwraca wadium wniesione winnej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 98 u ust. 4 i 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu:a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej.a. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlanądla części I - polegającą na utrzymaniu dróg w zakresie wycięcia, oczyszczenia, skropienia i uzupełnienia ubytków w nawierzchniach bitumicznych za pomocą masy mineralno-bitumicznej AC 11S;dla części II – polegającą na utrzymaniu dróg w zakresie dostarczenia, wbudowania i uwałowania kruszywa łamanego dolomitowego, fr. 4-32 mm i fr. 0-32 mm oraz polegającą na utrzymaniu dróg w zakresie równania równiarką samojezdną dróg;wadiumdla części IV - polegającą na utrzymaniu dróg w zakresie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami za pomocą remontera.UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część postępowania, a wymagania co do tych części są tożsame Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniemi wiedzą dla jednej z części postępowania.Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego, należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).b. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:Część 1:1) piłą mechaniczną do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych wraz z tarczą– 1szt.2) skrapiarką mas bitumicznych – 1 szt.3) zagęszczarką nawierzchniowa – 1 szt.Część 2 i 3:1) samochodem samowyładowczym – 1 szt.2) równiarką samojezdną – 1 szt.3) walcem min. 7,5 t. – 1 szt.4) minikoparką – 1 szt.5) walcem min. 4,5 t. – 1 szt.UWAGA: minikoparka, oraz walec 4,5 t. niezbędny jest wyłącznie do wykonywania Zamówienia na drogach o szerokości nie większej niż 4 m w liniach rozgraniczających drogę.Część 4:1) sprężarka (dmuchawa) do usuwania nieczystości i pyłów,2) nagrzewnica do osuszania i podgrzewania nawierzchni,3) zagęszczarka płytowa lub walec,4) skrapiarka do emulsji,5) samochód z termosem z podwójnymi ścianami i systemem grzewczym,6) samochód wywrotka 5t,7) specjalistyczny remonter drogowy.Uwaga – w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia, Zamawiający uzna za warunek spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem pojedynczym sprzętem - nie musi sumować poszczególnego asortymentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach