Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i obiektów inżynierskich na terenie gminy Łęczyce w roku 2019

Gmina Łęczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 84218 Łęczyce, ul. Długa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 789 214 , fax. 586 789 125
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczyce
    ul. Długa 49
    84218 Łęczyce, woj. pomorskie
    tel. 586 789 214, fax. 586 789 125
    REGON: 19167538500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i obiektów inżynierskich na terenie gminy Łęczyce w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje konserwację dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Wójta Gminy Łęczyce w roku 2019, wraz z urządzeniami umieszczonymi w pasie drogowym, związanymi z utrzymaniem dróg i potrzebami ruchu drogowego. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ nr 7 do SIWZ Zamówienie obejmuje w szczególności (w nawiasie orientacyjna ilość robót): - konserwację dróg gruntowych (23 244,0 m2) - ręczna naprawa drogi gruntowej z zastos. mieszanki piaszczysto-gliniastej / pospółki / tłucznia kamiennego / rozdrobnionego gruzu budowlanego / kruszywa YEOMAN (10/10/15/30/30 m3) - utwardzenie nawierzchni dróg gruntowych płytami typu IOMB, materiał Wykonawcy / Zamawiającego (500,0/618,0 m2) - osadzenie betonowych krawężników drogowych (225,0 mb) - osadzenie betonowych obrzeży chodnikowych (100,0 mb) - remont chodników z kostki brukowej (150,0 m2) - remont cząstkowy nawierzchni dróg bitumicznych (150,0 m2) - urządzenie nowej nawierzchni dróg gruntowych z podbudową (250,0 m2) - urządzenie korony (korpusu) drogi (250,0 m2) - konserwację (ścinanie) poboczy drogowych (250,0 m2) - konserwację oznakowania drogowego poziomego (30 m2 powierzchni malowania) - konserwację oznakowania drogowego pionowego (6 szt.) - ustawienie luster drogowych na skrzyżowaniach (5 szt.) - uprzątnięcie piasku z dróg o nawierzchni bitumicznej oraz chodników (400,0 mb) - usunięcie zakrzaczenia poboczy (400,0 m2) - wykaszanie porostów ze skarp rowów (750,0 m2) - odtworzenie rowów przydrożnych (30,0 mb) - oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu (50,0 mb) - konserwacja ścieków betonowych w pasie drogowym (40,0 m) - umocnienie skarp rowów z płyt ażurowych (40,0 m2) - umocnienie dna i skarp rowów okładziną kamienną z kamienia łamanego 16 - 25 cm na podbudowie betonowej grubości 15 cm i podsypce żwirowej grubości 20 cm wraz ze spoinowaniem zaprawą betonową C 20/25 (30,0 m2) - remont betonowych obiektów inżynierskich w pasie drogowym, takich jak przepusty, mosty, itp. (2 m3 betonu) - naprawa przepustów pod drogami (3,0 m) - oczyszczenie przepustów z namułów (20,0 m) - drenaż drogi gruntowej w miejscach regularnych zastojów wody (1 kpl.) - inne prace naprawcze, konserwacyjne oraz awaryjne, rozliczane na podstawie kalkulacji szczegółowych, wykonanych zgodnie z §4 i §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t.j. Dz.U. 2013 poz. 1129 z późniejszymi zmianami) - (do 5% wartości pozostałych robót) Dokładna ilość robót będzie wynikać ze zleceń wystawianych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy i może się różnić od orientacyjnych ilości podanych powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 - 8 ustawy p.z.p.): 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj.: Kaszubski Bank Spółdzielczy Wejherowo – Oddział Łęczyce, nr 73 8350 0004 3900 2437 2000 0070. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, określonym w dz. XIII niniejszej SIWZ. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie urzędu lub dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy p.z.p., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy p.z.p. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom, których oferta nie została wybrana lub wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania zgodnie z art. 46 ustawy p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak wymogów w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach