Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Olszewo-Borki

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 29 6432074
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13
    07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 29 6432074
    REGON: 54830100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszewo-borki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Olszewo-Borki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Olszewo-Borki” 2. w ramach zadania będą realizowane roboty budowlane i usługi związane z bieżącym utrzymaniem dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Olszewo-Borki. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Profilowanie dróg gminnych równiarką samojezdną. Usługa obejmuje koszt operatora, sprzętu, dojazd do drogi gminnej wskazanej przez Zamawiającego, trasę dojazdu z bazy i do bazy transportowej. Profilowanie należy wykonać ze spadkiem poprzecznym, daszkowym, nie mniejszym niż 4%, umożliwiającym odpływ wód opadowych. Kierunek i rodzaj pochylenia każdorazowo należy uzależnić od warunków w terenie. II. Dostawa materiałów drogowych wraz z wbudowaniem: piasku naturalnego, mieszanki żwirowej, kruszywa betonowego, kruszywa łamanego. • Dostawa piasku naturalnego z wbudowaniem Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek w tzw. ,,ruchu’’ i rozplantowanie materiału na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego, przy użyciu koparki, równiarki, spychacza. Dostarczony piasek musi posiadać zdolność przenikania wody, współczynnik infiltracji minimalny k > 8 m na dobę, możliwość uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is = 100 wg normalnej próby Proctora według obowiązującej Normy. • Dostawa mieszanki żwirowej z wbudowaniem Usługa obejmuje dostawę materiału, załadunek, transport, rozładunek w tzw. ,,ruchu’’ i rozplantowanie materiału na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego, przy użyciu koparki, równiarki, spychacza. Dostarczona mieszanka żwirowa winna posiadać krzywą uziarnienia w granicach krzywej uziarnienia przewidzianej dla pospółki, winna posiadać min. 50 % całkowitej objętości żwiru o frakcji 16-32 mm zgodnie z obowiązująca normą dla tego materiału oraz posiadać zdolność przenikania wody o minimalnym współczynniku infiltracji k> 8 m na dobę. • Dostawa kruszywa betonowego (gruz betonowy) z wbudowaniem Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek w tzw. ,,ruchu’’ i rozplantowanie materiału na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego, przy użyciu koparki, równiarki, spychacza. Gruz betonowy winien być wolny od zanieczyszczeń tj. zaprawy cementowej, cegieł, pustaków o frakcji 30 - 60 mm. • Dostawa kruszywa łamanego (kliniec) wraz z wbudowaniem. Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek w tzw. ,,ruchu’’ i rozplantowanie materiału na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego, przy użyciu koparki, równiarki, spychacza. Dostarczone kruszywo (kliniec) winno charakteryzować się ziarnami ostrokrawędzistymi o nieforemnym kształcie, winno być jednorodne, wolne od zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny o średnicy 20-31,5 mm. III. Dostawa materiałów drogowych: piasku naturalnego, mieszanki żwirowej, kruszywa betonowego, kruszywa łamanego. • Dostawa piasku naturalnego. Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek w tzw. ,,ruchu’’ w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Piasek naturalny winien być czysty od zanieczyszczeń, gliny, iłu. • Dostawa mieszanki żwirowej. Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek w tzw. ,,ruchu’’ w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Dostarczona mieszanka żwirowa winna posiadać krzywą uziarnienia w granicach krzywych uziarnienia przewidzianego dla pospółki, winna posiadać min. 50 % całkowitej objętości żwiru o frakcji 16-32 mm zgodnie z obowiązująca normą dla tego materiału oraz posiadać zdolność przenikania wody o minimalnym współczynniku infiltracji k> 8 m na dobę. • Dostawa kruszywa betonowego (gruz betonowy) średnicy 30 - 60 mm. Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Gruz betonowy winien być wolny od zanieczyszczeń tj. zaprawy cementowej, cegieł, pustaków i innych materiałów budowlanych. Pożądana frakcja 30 - 60 mm. • Dostawa kruszywa łamanego (kliniec). Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Dostarczone kruszywo (kliniec) winno charakteryzować się ziarnami ostrokrawędzistymi o nieforemnym kształcie, winno być jednorodne, wolne od zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Pożądana frakcja 20-31,5 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz 2015 r. poz.978 i 1240). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki ul. Broniewskiego 13, należy je załączyć do oferty w oryginale. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce Nr 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwali na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. 4) Dokument wadium winien być oznaczony opisem Wadium w postępowaniu: .... . 4. Termin wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3) W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 5. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom zgodnie z art.46 ust.1,ust. 2,ust 4 ustawy Pzp 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę zgodnie z art 46 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a, ust 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 13.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i wykazania braku podstaw wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą: 13.1.1. Aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ (wzór), 13.1.2. Aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie Wykonawcy dot. wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ (wzór), 13.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt 13.1.1 i 13.1.2. SIWZ. 13.1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza w oświadczeniu informację o tych podmiotach. 13.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 13.1.1. i 13.1.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 13.1.6. Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4) SIWZ, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ, 4) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach