Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Olszewo-Borki

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 29 6432074
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13
    07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 29 6432074
    REGON: 54830100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Olszewo-Borki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi, dostawy, roboty budowlane związane z utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Olszewo-Borki. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na części, umożliwiając wykonawcom niezależne złożenie ofert na każdą z części zamówienia oraz ich wykonanie. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi, dostawy i roboty budowlane o profilu drogowym, polegające na kompleksowym utrzymaniu nawierzchni dróg gruntowo-żwirowych (równanie, profilowanie) wraz z dostawą piasku, pospółki żwirowej, kruszyw naturalnych lub betonowych z wbudowaniem i bez wbudowania. Część I Profilowanie dróg gminnych równiarką samojezdną. Usługa obejmuje koszt operatora, sprzętu, dojazd do drogi gminnej wskazanej przez Zamawiającego, trasę powrotną do bazy transportowej. Profilowanie należy wykonać ze spadkiem poprzecznym, daszkowym, nie mniejszym niż 4%, umożliwiającym odpływ wód opadowych. Część II Dostawa wraz z wbudowaniem: piasku naturalnego, pospółki żwirowej, kruszywa betonowego, kruszywa łamanego. • Dostawa piasku naturalnego z wbudowaniem Usługa obejmuje zakup materiału, załadunek, transport, rozładunek i rozplantowanie materiału na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego, przy użyciu koparki, równiarki, spychacza. Piasek naturalny winien być czysty od zanieczyszczeń, gliny, iłu. • Dostawa pospółki żwirowej z wbudowaniem Usługa obejmuje zakup materiału, załadunek, transport, rozładunek i rozplantowanie materiału na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego, przy użyciu koparki, równiarki, spychacza. Pospółka żwirowa frakcja .... • Dostawa kruszywa betonowego (gruz betonowy) z wbudowaniem Usługa obejmuje zakup materiału, załadunek, transport, rozładunek i rozplantowanie materiału na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego, przy użyciu koparki, równiarki, spychacza. Gruz betonowy winien być czysty od zanieczyszczeń, średnicy 30 - 60 mm, • Dostawa kruszywa łamanego (kliniec) wraz z wbudowaniem. Usługa obejmuje zakup materiału, załadunek, transport, rozładunek i rozplantowanie materiału na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego, przy użyciu koparki, równiarki, spychacza. Kruszywo łamane (kliniec) o średnicy 20 - 31,5 mm. Część III Dostawa piasku naturalnego, pospółki żwirowej, kruszywa betonowego, kruszywa łamanego. • Dostawa piasku naturalnego. Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Piasek naturalny winien być czysty od zanieczyszczeń, gliny, iłu. • Dostawa pospółki żwirowej. Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Pospółka żwirowa - frakcja 0 - 31 mm, • Dostawa kruszywa betonowego (gruz betonowy) średnicy 30 - 60 mm. Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Gruz betonowy winien być czysty od zanieczyszczeń-frakcja 30-60 mm. • Dostawa kruszywa łamanego (kliniec). Usługa obejmuje załadunek, transport, rozładunek w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Kruszywo łamane - frakcja 30 - 60 mm. 4. Profilowanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej i gruntowej. Usługi polegające na mechanicznym profilowaniu dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej powinny zapewnić pochylenie poprzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej jezdni na pobocze i wynosić od 2 - do 4%. Kierunek i rodzaj pochylenia (daszkowy lub poprzeczny) uzależnić należy od warunków w terenie. 5. Rozładunek materiałów dostarczanych wraz z wbudowaniem winien odbywać się ,,w ruchu’’. 6. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania techniczne polskich norm dla kruszyw mineralnych i z recyklingu w szczególności: 1) Piasek naturalny - Materiał dostarczony musi posiadać zdolność przenikania wody, współczynnik infiltracji minimalny K > 8 m na dobę, możliwość uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is = 100 wg normalnej próby Proctora według obowiązującej Normy. 2) Pospółka żwirowa - musi spełniać krzywą uziarnienia powinna mieścić się w granicach krzywych obszaru uziarnienia przewidzianego dla pospółki, posiadać min. 50 % całkowitej objętości żwiru o frakcji 16-32 mm zgodnie z obowiązująca normą dla tego materiału, posiadać zdolność przenikania wody, współczynnik infiltracji minimalny k > 8 m na dobę. 3) Kruszywo betonowe (gruz betonowy) - musi spełniać obejmować kawałki betonu porozbiórkowego o frakcji 6 -14 cm, tłuczeń z gruzu o wymiarach 3 - 8 cm, kliniec betonowo ceglany 1- 2 cm wolny od zanieczyszczeń obcych, bez domieszek pozostałości zaprawy budowlanej. 4) Kruszywo łamane (kliniec) - musi pochodzić w wyniku przekruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych, otoczaków albo ziaren żwiru. Charakteryzować się ziarnami ostrokrawędzistymi o nieforemnym kształcie. Tłuczeń o frakcji 31,5- 63 mm, Kliniec 4-31,5 mm kruszywo powinno być jednorodne, wolne od zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 7. Materiały nie odpowiadające wymaganiom Zamawiającego przywiezione na teren rozładunku, mogą zostać użyte do innych robót niż te które zostały zlecone, wyłącznie za zgodą Zamawiającego i po odpowiednim przewartościowaniu finansowym. 8. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, w dni robocze w godzinach od 8. 00 do 16. 00, w formie każdorazowych zleceń wystawianych przez Zamawiającego. 2) Dopuszcza się zmianę dni i godzin realizacji zamówienia po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 3) Zamawiający każdorazowo w zleceniu wyznaczy termin, ilość zamawianego materiału, miejsce dostawy (droga gminna) oraz osobę upoważnioną do koordynacji i odbioru prac. 4) Ilość dostarczonego materiału musi być pisemnie potwierdzona przez sołtysa wsi lub osobę koordynującą pracami z Urzędu Gminy Olszewo-Borki oraz przedstawiciela Wykonawcy. 5) Informacje o zamówieniu przekazywane będą Wykonawcy drogą telefoniczną, elektroniczną oraz pocztą tradycyjną. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obecności swojego przedstawiciela przy załadunku i ważeniu zamówionego towaru, oraz do wykonania badań laboratoryjnych dostarczonego i wbudowanego w drogi materiału na własny koszt. 7) W przypadku wyników badań stwierdzających niezgodność dostarczonego materiału z wymaganiami niniejszego opracowania SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie pokryć koszty przeprowadzonych badań laboratoryjnych. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy należności za przeprowadzone badania. 9) Pobór próbek będzie odbywał się losowo z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 10) Używania wyłącznie sprzętów technicznych oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami zapewniającymi bezpieczeństwo na drodze oraz zasadami BHP. 11) Zapewnienia przy realizacji zamówienia odpowiedniego systemu minimalizacji kosztów poniesionych przez Zamawiającego, poprzez zapewnienie koordynacji i synchronizacji prac i ludzi w ramach realizacji zleceni. 9. Wymagania wobec Wykonawcy i jego obowiązki przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Stały kontakt z Zamawiającym w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Realizowanie zamówienia w Terminie zgodnym ze złożonym w ofercie. 3) Realizacja zamówienia przy użyciu jednorodnego środka transportu pod względem tonażu załadunku. 4) Pisemne powiadomienie Zamawiającego o problemach i okolicznościach mających wpływ, na jakość robót lub opóźnienia terminu ich wykonania. 5) Przedstawienie wyników badań laboratoryjnych, co najmniej jednych na każde dostarczone 100 m3 materiału (bez względu na rodzaj zamówionego materiału); 6) Dokonanie ważenia samochodu transportowego i przewożonego przez niego materiału w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na każde wezwanie Zamawiającego. 7) Usunięcie na własny koszt dostarczonego materiału w terminie 14 dni, w przypadku gdy dostarczony materiał jest niezgodny z zamówieniem lub niespełniający wymogów określonych w STWiOR. 8) Poniesienie odpowiedzialności i kosztów za ewentualne szkody spowodowane podczas prac drogowych i dostaw materiału przy fizycznej realizacji zlecenia. 9) Dostarczenia Zamawiającemu kompletnej listy osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia ze wskazaniem do dysonowania tymi osobami (kopie zawartych umów o pracę lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające zatrudnienie), pod rygorem unieważnienia wyboru najkorzystniejszej oferty przedmiotowego przetargu - najpóźniej w dniu podpisania umowy. 10) Informowanie Zamawiającego o ewentualnej zmianie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia przed dopuszczeniem do robót. 11) Przedłożenie dokumentów świadczących o spełnieniu wymogu opisanego w ust. 7 (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę) na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni. 12) Informowanie ludności o ewentualnych utrudnieniach na drodze podczas wykonywania prac drogowych. 7. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (art 29 ust.3a ustawy Pzp) - zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Dla Części I zamówienia - operator równiarki samojezdnej. 2) Dla Części II zamówienia - operator równiarki samojezdnej oraz 2 kierowców pojazdów samowyładowczych. 3) Dla Części III zamówienia - 1 kierowca pojazdu samowyładowczego. 4) Konkretne funkcje wskazane powyżej mają jedynie charakter przykładowy i zostały wskazane celem doprecyzowania typu czynności, które winny być wykonywane na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną