Gmina Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg
- Adres: 32-048 Jerzmanowice, Rajska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 123 895 247 , fax. 123 895 521
- Data zamieszczenia: 2018-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
Rajska 22
32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie
tel. 123 895 247, fax. 123 895 521
REGON: 35155580300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2018r - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: - bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z mechanicznym obcinaniem krawędzi, - bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami, - bieżące remonty fragmentów nawierzchni bitumicznych poprzez położenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych, - bieżące remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych, - utrzymanie i uzupełnianie oznakowania poziomego, pionowego, informacyjnego dróg, - regulacja pionowa urządzeń podziemnych tj. studzienek ściekowych, studzienek kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych i gazowych, - ścinka poboczy, - czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików, - czyszczenie rowów z namułu, - inne roboty remontowe, konserwacyjne zmierzające do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach. 3.4.Zakres robót objęty przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ – KOSZTORYS OFERTOWY. 3.4.1) Rodzaj i zakres robót na poszczególnych drogach oraz termin ich wykonania będzie każdorazowo uzgadniany przy spisywaniu przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokołu przeglądu i typowania robót. 3.4.2) Do odbioru robót związanych z wykonaniem remontu cząstkowego, Wykonawca zobowiązany jest ponumerować wszystkie łaty na drodze zgodnie z numeracją w protokole typowania (w przypadku dużej ilości łat na danej drodze, ponumerować można co 5-tą łatę), 3.4.3) Wykonawca zobowiązany będzie do objazdu dróg objętych umowa (własnym pojazdem) wraz z Zamawiającym w terminie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia. Z objazdu zostanie sporządzony protokół przeglądu i typowania robót, określający zakres i termin wykonania. 3.5. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ruchu po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zabezpieczenia miejsca zagrożenia poprzez oznakowanie, obarierowanie, przykrycie – w czasie 3 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Usunięcie zagrożenia nastąpi w zakresie i terminie wskazanym w protokole typowania robót, lecz nie później niż 3 dni od dokonania zabezpieczenia. 3.6. Wykonawca ma obowiązek okazać w stosunku do użytych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności, lub certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną, lub świadectwo dopuszczenia do stosowania wydane przez IBDiM. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. 3.7. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 3.7.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zadania w czasie jego realizacji tj. wykonywanie robót budowlanych (robocizna) wyszczególnionych w przedmiarze robót, w szczególności: wykonywanie mechanicznego profilowania i zagęszczania nawierzchni dróg. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób wykonujących usługę geodezyjną, kierowników budowy, dostawców materiałów budowlanych, itp. 3.7.2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt. 3.7.8). 3.7.3) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt. 3.7.1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.7.1, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w pkt. 3.7.1. 3.7.4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 3.7.1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcą z pracownikami. 3.7.5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.7.1. 3.7.6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.7.3 lub 3.7.4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 14 ust. 1 lit. h wzoru umowy. 3.7.7) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt. 3.7.3, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.7.4 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w pkt. 3.7.4 dla drugiego wezwania lub upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt. 3.7.3. 3.7.8) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w 3.7.1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt. 3.7.3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WAŻNE: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - sporządzony wg załącznika nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - składane wraz z ofertą. 2) Formularz – Kosztorys Ofertowy podpisane – zał. nr 2 – składane wraz z ofertą. W przypadku nie załączenia do oferty kosztorysu ofertowego, oferta będzie podlegała odrzuceniu. 3) Ewentualnie oświadczenie o oddaniu zasobów do dyspozycji - składane wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice" - z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-05-29 - „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gołcza w 2024 r.”
Dodano: 2024-05-26 - Budowa, remont, modernizacja ulic chodników i oświetlenia w Nowym Sączu
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa drogi gminnej nr 293186K ul. Magazynowa w km od 0+025 do km 0+635 w miejscowości Nowy Sącz, Miasto Nowy Sącz – roboty dodatkowe
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa dróg rolniczych (II)
Dodano: 2024-04-29 - Remont drogi gminnej Nr 340801 K w km 0+006,00 do km 0+568,00 w miejscowości Podłopień, Gmina Tymbark
Dodano: 2024-04-26 - „Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pleśna "
Dodano: 2024-04-24 - Budowa drogi gminnej „Do Kietów” w km od 0+000,00 do km 0+938,91 w miejscowości Stare Bystre, Miasto i Gmina Czarny Dunajec
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębno
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi gminnej 160236K Górka Stogniowska - Kościelec w miejscowości Przezwody oraz Kościelec w Gminie Proszowice
Dodano: 2024-04-07