Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2010 roku

Gmina Rokietnica ogłasza przetarg

  • Adres: 62-090 Rokietnica, ul. Golęcińska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8145251-2 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokietnica
    ul. Golęcińska 1 1
    62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8145251-2 w. 22
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest sukcesywne, wynikające z bieżących potrzeb Zamawiającego utrzymanie dróg gminnych w planowanym zakresie: 1. Równanie dróg gruntowych - 150 000m?, 2. Profilowanie dróg gruntowych - 100 000m?, 3. Utwardzanie dróg gruntowych tłuczniem z materiału Wykonawcy z korytowaniem, warstwą grubości 20 cm - 1 500m?, 3a. Utwardzanie drogi gruntowej tłuczniem z materiału zleceniodawcy - 500m? 4. Naprawa dróg gruntowych materiałem kamiennym - 1 000m?, 5. Naprawa nawierzchni tłuczniowej uszkodzonej w ponad 25% powierzchni odcinka wymagającego naprawy - 15 000m?, 5a. Naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni tłuczniowej o powierzchni do 5m? - 100m?, 6. Remont nawierzchni asfaltowych cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno - bitumiczną na gorąco - 250 m?, 6a. Remont nawierzchni asfaltowych cząstkowy wykonywany grysami i emulsją - 400m?, 6b. Umocnienie zjazdów mieszanką mineralno- asfaltową na gorąco- 100m?, 7. Ścinka lub profilowanie poboczy gruntowych w celu szybkiego odpływu wód deszczowych z nawierzchni drogi -1 000m?. 8. Regulacja włazów studziennych - 20 szt. 9. Wymiana włazów studziennych - 5 szt. 10. Odtwarzanie rowów odparowujących - 3.000m? Powyższe zakresy robót zostały określone orientacyjnie i będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku zlecenia do wykonania robót o ilości mniejszej niż przewidywana Wykonawca nie będzie w związku z tym wnosił żadnych roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące; 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia; tj - kierownik robót posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty budowlane (drogowe) o wartości min.150 tys. zł w każdym roku. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadają lub dysponują następującym sprzętem: ładowarko-spycharką oraz samochodem samowyładowczym powyżej 10 t. posiadającym możliwość rozładunku w 3 położeniach. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. oraz u których brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1. Wykonawca w swojej ofercie przetargowej składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.(art. 26 ust.2b ustawy p.z.p.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 PZP i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy (załącznik do oferty). / W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę/ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.). /W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę/. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. / W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie/ 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierownik robót oraz zaświadczenie z Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa./dotyczy kierownika robót-informacja może być złożona wspólnie, w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie./ 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca./W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów przy wykonaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokietnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach