Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni szutrowej

Gmina Mikołajki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-730 Mikołajki, Kolejowa 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87/4219050
  • Data zamieszczenia: 2023-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołajki
    Kolejowa 7
    11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87/4219050
    REGON: 790671521
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni szutrowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni szutrowej na terenie Gminy Mikołajki2. Zakres prac do wykonania obejmuje roboty polegające na równaniu i profilowaniu nawierzchni dróg, uzupełnianie ubytkóww jezdniach przy pomocy kruszyw naturalnych oraz odtworzenie rowów przydrożnych.3. Lista dróg do bieżącego utrzymania1) Miasto Mikołajki- ulice: Fasolkowa, Jeziorna, Pod Lasem, Żurawia, Krucza, Jastrzębia i Mewia oraz drogi szutrowe na terenie miastaMikołajki nieposiadające nazwy lub nadanego numeru drogi w dniu podpisania umowy.2) Gmina Mikołajki:- wszystkie drogi szutrowe gminne publiczne oraz wewnętrznePrzebieg dróg pokazano w załączniku mapowym stanowiącym załącznik do SWZ.Szacunkowa łączna długość dróg szutrowych: ~130,0 km4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają :1) formularz kosztorysu - załącznik nr 1A do SWZ,2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) - załącznik nr 6 do SWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie: jeden tysiącpięćset złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BSMikołajki Nr 49 9350 0001 0000 0329 2076 0006 z dopiskiem: „Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni szutrowej”.5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postacielektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:6.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone wuPzp.6.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;6.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;6.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iżpierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);6.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest:6.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymagaaby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkichWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertęWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt 3 uPzp. zostanie odrzucona .8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące sytuacji:1) Zdolności technicznej i zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:a) posiadanie doświadczenia:W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, prace w zakresie budowy lub przebudowy lub napraw lub remontów dróg o nawierzchniachszutrowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejscawykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Uwaga: W przypadku gdy wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzebniniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać wartość każdej z robót, o których mowa powyżej.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących doświadczenia zawierających dane w innych walutachniż PLN, Zamawiający jako kursprzeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP)opublikowanego na dzień daty zakończenia usługi. Jeśli w dniu zakończenia nie byłaopublikowana tabela średnich kursów NBP, za stosowany zostanie kurs z ostatniej tabelikursów średnich opublikowanych bezpośrednio przed dniem zakończenia usług.b) dysponowania potencjałem technicznym:Wykonawca musi dysponować sprzętem do realizacji przedmiotowego zamówienia tj1) równiarki samojezdne - minimum 1 szt.2) zagęszczarki płytowe lub ubijaki mechaniczne - minimum 2 urządzenia lub walec drogowy - minimum 1 szt.3) samochody samowyładowcze o ładowności nie mniejszej niż 14t - minimum 1 szt.4) koparko-ładowarki lub koparki - minimum 1 szt.W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału polegającego na dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznymwykonawca przedłoży wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępny wykonawcy robótbudowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach