Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Żywca

Miasto Żywiec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4754200 , fax. 33 4754202
  • Data zamieszczenia: 2016-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żywiec
    ul. Rynek 2 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 4754200, fax. 33 4754202
    REGON: 07218253900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Żywca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Żywca, obejmujące: A. roboty polegające na wykonaniu, w szczególności: 1) remontów bieżących nawierzchni jezdni i chodników, 2) wyrównania lub wzmocnienia istniejących podbudów i nawierzchni: pospółka, tłuczniem, destruktem bitumicznym (materiał inwestora), 3) przebudowy chodników, innych urządzeń znajdujących się w obrębie pasa drogowego, takich jak: wpusty uliczne, studnie, rowy odwadniające, ścieki betonowe, pobocza, itp., 4) utrzymania oznakowania: pionowego (montaż nowych znaków, wymiana i naprawa oznakowania istniejącego, wykonanie oznakowania tymczasowego), odnowy oznakowania poziomego, 5) naprawy i drobnych remontów obiektów mostowych, B. oczyszczanie (zamiatanie mechaniczne i uzupełniająco ręczne) nawierzchni ulic. 2. Przedmiot zamówienia, zasady realizacji zamówienia oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót zawarte zostały w załącznikach do niniejszej specyfikacji stanowiących jej integralną część, tj. Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 11 oraz we wzorze umowy - załącznik nr 10. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda aby Wykonawca w formularzu Oferta, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w: 1) pkt. 6 podał nazwę (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) pkt. 7 wskazał części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zostawi te punkty formularza niewypełnione. Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są: 1) roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu do umowy, 2) oraz dostawy lub usługi zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2013 r. poz. 1409 ze zm.), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. 2014 r. poz. 121 ze zm.), ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 r. poz. 2164 ze zm.) oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie i ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Do wzięcia udziału w postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na interwencję w dni robocze
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach