Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów

Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-060 Zabłudów, Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 188 100 , fax. 085 7188100 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2019-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
    Rynek 8
    16-060 Zabłudów, woj. podlaskie
    tel. 857 188 100, fax. 085 7188100 w. 44
    REGON: 53102200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów, w tym: - profilowanie dróg gminnnych, - wynajem sprzętu drogowo-budowlanego wraz z obsługą operatorską, - cząstkowe remonty nawierzchni brukowcowej. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części (zadań): Zadanie nr 1: Profilowanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej w łącznej szacunkowej ilości 1 mln m2 oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki w łącznej szacunkowej ilości 100 godzin tj.: - wykonywanie rowów przydrożnych równiarką do 60 cm głębokości oraz skarp, - rozkładanie dowiezionego kruszywa drogowego w pasie drogowym, - formowanie korpusu drogowego, - karczowanie pni, - usuwanie kamieni z pasa drogowego, w sektorze nr I tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona lewa wraz z drogą Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia. Grafika przedstawiająca podział na sektory w zakresie Zadań nr 1-4 stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 2: Profilowanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej w łącznej szacunkowej ilości 1 mln m2 oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki w łącznej szacunkowej ilości 100 godzin tj.: - wykonywanie rowów przydrożnych równiarką do 60 cm głębokości oraz skarp, - rozkładanie dowiezionego kruszywa drogowego w pasie drogowym, - formowanie korpusu drogowego, - karczowanie pni, - usuwanie kamieni z pasa drogowego, w sektorze nr II tj.: od drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona lewa. Grafika przedstawiająca podział na sektory w zakresie Zadań nr 1-4 stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 3: Profilowanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej w łącznej szacunkowej ilości 1 mln m2 oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki w łącznej szacunkowej ilości 100 godzin tj.: - wykonywanie rowów przydrożnych równiarką do 60 cm głębokości oraz skarp, - rozkładanie dowiezionego kruszywa drogowego w pasie drogowym, - formowanie korpusu drogowego, - karczowanie pni, - usuwanie kamieni z pasa drogowego, w sektorze nr III tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa. Grafika przedstawiająca podział na sektory w zakresie Zadań nr 1-4 stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 4: Profilowanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej w łącznej szacunkowej ilości 1 mln m2 oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki w łącznej szacunkowej ilości 100 godzin tj.: - wykonywanie rowów przydrożnych równiarką do 60 cm głębokości oraz skarp, - rozkładanie dowiezionego kruszywa drogowego w pasie drogowym, - formowanie korpusu drogowego, - karczowanie pni, - usuwanie kamieni z pasa drogowego, w sektorze nr IV tj.: od drogi Zabłudów – Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa. Grafika przedstawiająca podział na sektory w zakresie Zadań nr 1-4 stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 5: Wynajem sprzętu drogowo – budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz pracowników do prac fizycznych – do remontów przepustów, karczowania pni w pasie drogowym, uzupełniania poboczy i skarp, odnawiana rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót przy użyciu sprzętu: 1) koparko – ładowarka wraz z obsługą operatorską w łącznej szacunkowej ilości 1 200 godz., 2) samochód ciężarowy wywrotka o ładowności 12–15 ton wraz z obsługą operatorską w łącznej szacunkowej ilości 1 200 godz. 3) równiarka drogowa wraz z obsługą operatorską w łącznej szacunkowej ilości 500 godz, 4) walec drogowy wraz z obsługą operatorską w łącznej szacunkowej ilości 300 godz.. Wymagane jest dysponowanie co najmniej jednym pracownikiem do wykonywania prac fizycznych w łącznej szacunkowej ilości 1000 godz. Wykonawca składając ofertę powinien zrealizować całość zamówienia, tj. oferować wykonanie wszystkich wyszczególnionych powyżej rodzajów robót z użyciem wskazanego sprzętu oraz dysponować min. 1 pracownikiem do wykonywania prac fizycznych. Zadanie nr 6: Cząstkowe remonty nawierzchni brukowcowej: Wykonawca wykona cząstkowe remonty nawierzchni brukowcowej wraz zagęszczeniem mechanicznym miejsca naprawy do płaszczyzny drogi o całkowitej powierzchni 200 m2 w pasie dróg Gminy Zabłudów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego przy użyciu własnych narzędzi i materiałów zgodnie z ogólną specyfikacją techniczną D 05.02.02 Nawierzchnia brukowcowa, stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji ww. zadań określono w załaczonej do SIWZ dokumentacji, tj. Zasady wykonywania robót drogowych (Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Ogólna specyfikacja techniczna D 05.02.02 Nawierzchnia brukowcowa (Załącznik nr 9 do SIWZ). 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi: Zadanie 1 – 1 104,84 zł; Zadanie 2 – 1 104,84 zł; Zadanie 3 – 1 104,84 zł; Zadanie 4 – 1 104,84 zł; Zadanie 5 – 5 383,30 zł; Zadanie 6 – 1 227,60 zł. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 4.1 pieniądzu, 4.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3 gwarancjach bankowych, 4.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, tj.: Podlasko-Mazurski BS Zabłudów 52 8099 0004 0000 0101 2000 0340, z dopiskiem: „Wadium w przetargu nieograniczonym – Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów – ZP.271.3.2019” a do oferty dołączyć kopię przelewu. 4. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w pkt od 4.2 - 4.5. należy złożyć w oryginale w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zabłudowie w oddzielnej zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale X pkt 10 - z dopiskiem „WADIUM”, a kopię dołączyć do oferty. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy. 7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 14.4. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 Ogłoszenia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.). 2. Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: 3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie innego podmiotu powinno być podpisane przez osobę/osoby odpowiednio umocowane. Dokumenty poświadczające umocowanie Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach