Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek w 2023 roku

Gmina Gołymin-Ośrodek ogłasza przetarg

  • Adres: 06-420 Gołymin-Ośrodek, ul. Szosa Ciechanowska 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6716093
  • Data zamieszczenia: 2023-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołymin-Ośrodek
    ul. Szosa Ciechanowska 8
    06-420 Gołymin-Ośrodek, woj. mazowieckie
    tel. 23 6716093
    REGON: 130378090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golymin-osrodek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek w 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Dostawa kruszywa łamanego kamiennego frakcji 0\31,5 mm. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa drogowego, łamanego do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek. Przewidywana ilość kruszywa łamanego wynosi 2000 ton. Kruszywo bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, szklane, gliny. Każda dostawa kruszywa (ilość kruszywa oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniane szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionej partii kruszywa w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od telefonicznego lub e-mailowego złożenia zamówienia. Uwaga! Termin ten jest elementem kryterium oceny ofert. Każda partia dostarczonego kruszywa musi odbywać się przy obecności sołtysa lub radnego danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu kruszywa jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkową i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-10 % szacowanej ilości ton. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy robót będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego.Część 2 – Dostawa żwiru drogowego z rozplantowaniem i wyrównaniem nawierzchni na terenie gminy Gołymin-Ośrodek.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa żwiru drogowego z zawartością 35% kamienia do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek. Przewidywana ilość żwiru drogowego wynosi 2000 ton. Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie, transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Gołymin-Ośrodek, rozładunek we wskazanym miejscu przez Zamawiającego oraz rozplantowanie i wyrównanie nawierzchni. Materiał nie powinien zawierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych w ponadnormatywnych ilościach. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa zamówienia będzie prowadzona zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane drogi gminy. W przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów żwiru drogowego, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć nawieziony materiał drogowy na własny koszt i pokryć koszty badań. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonych materiałów drogowych Zamawiającemu. Każda partia dostarczonego żwiru drogowego musi odbywać się przy obecności sołtysa lub radnego danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu żwiru jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkowa i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-10 % szacowanej ilości ton. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy robót będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego.Część 3 – Profilowanie i równanie równiarką nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na profilowaniu i równaniu równiarką dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej, wyrównaniu podłużnym i poprzecznym korpusu drogi z nadaniem jej prawidłowych spadków z jednoczesną likwidacją ubytków gruntowych, zagłębień i kolein. Prace należy prowadzić w odpowiednich warunkach atmosferycznych i przy właściwej wilgotności podłoża gwarantujących utrzymanie stabilności powierzchni wyrównanej drogi. Nawierzchnia drogi powinna być tak zagęszczona, aby pojazdy poruszające się po niej nie pozostawiały większych śladów. Zamawiający przewiduje łącznie około 200 roboczo–godzin. 1. Zamawiający zastrzega, iż dane dotyczące ilości prac są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilość wskazanych prac określonych może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie odrębnych zgłoszeń przekazywanych telefonicznie lub drogą elektroniczną. Zakres, sposób i termin wykonania robót w ramach danego zgłoszenia będą uzgadnianie z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na naprawie dróg gruntowych publicznych lub wewnętrznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 ze zm.) zarządzanych przez Wójta, burmistrza lub prezydent miasta, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto w odniesieniu do pojedynczego sezonu (roku) prowadzenia robót lub pojedynczego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach