Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych miasta i Gminy Wieluń: Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń, Zadanie nr 2 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8860249 , fax. 43 8860260
  • Data zamieszczenia: 2016-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 43 8860249, fax. 43 8860260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych miasta i Gminy Wieluń: Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń, Zadanie nr 2 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podział gminy na część wschodnią i zachodnią przebiega wzdłuż ulicy Śląskiej, Placu Legionów, ulicy Palestranckiej w kierunku południowym i północnym do granic gminy Wieluń. W zakres Zadania nr 1 wchodzą następujące wsie: Borowiec, Jodłowiec, Małyszyn, Masłowice, Olewin, Ruda, Sieniec, Starzenice, Urbanice, Widoradz. W zakres Zadania nr 2 wchodzą następujące wsie: Dąbrowa, Gaszyn, Kadłub, Kurów, Piaski, Srebrnica, Turów, Nowy Świat, Bieniądzice, Rychłowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, b) kosztorysy ofertowe ślepe - załączniki 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F dla Zadania nr 1 i 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F dla Zadania nr 2. Zakres rzeczowy: Każde z ww. zadań obejmuje niżej wymienione zakresy robót: Zadanie nr 1: 1) remonty cząstkowe dróg gminnych przy użyciu masy asfaltowej na gorąco- załącznik 1A; 2) remonty cząstkowe nawierzchni brukarskich - załącznik 1B; 3) inne remonty cząstkowe dróg gminnych - załącznik 1C; 4) oznakowanie poziome i pionowe - załącznik 1D; 5) usuwanie drzew i krzewów w pasie drogowym - załącznik 1E; 6) obserwacja stanu nawierzchni dróg oraz oznakowania dla poszczególnych ulic wg załącznika nr 11, wykonanie przeglądów przejazdów kolejowo-drogowych (1 szt.) i prowadzenie metryki przejazdów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych lub bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie oraz warunków technicznych użytkowania tych obiektów (Dz. U. poz. 1744) - załącznik 1F. Zadanie nr 2: 1) remonty cząstkowe dróg gminnych przy użyciu masy asfaltowej na gorąco- załącznik 2A; 2) remonty cząstkowe nawierzchni brukarskich - załącznik 2B; 3) inne remonty cząstkowe dróg gminnych - załącznik 2C; 4) oznakowanie poziome i pionowe - załącznik 2D; 5) usuwanie drzew i krzewów w pasie drogowym - załącznik 2E; 6) obserwacja stanu nawierzchni dróg oraz oznakowania dla poszczególnych ulic wg załącznika nr 11, wykonanie przeglądów przejazdów kolejowo-drogowych (3 szt.) i prowadzenie metryki przejazdów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych lub bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie oraz warunków technicznych użytkowania tych obiektów (Dz. U. poz. 1744) - załącznik 2F
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 15.03.2016 r. do godz. 13.00 w wysokości: Zadanie nr 1 - 10 240,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy dwieście czterdzieści złotych 00/100), Zadanie nr 2 - 10 240,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy dwieście czterdzieści złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach