Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Szprotawa w 2014-2015

Gmina Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3760772 , fax. 68 3762220
  • Data zamieszczenia: 2014-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
    Rynek 45 45
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3760772, fax. 68 3762220
    REGON: 00052677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szprotawa.bip.pbox.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Szprotawa w 2014-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Krótki opis zakresu rzeczowego: Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Szprotawa w roku 2014-2015 Zamówienie obejmuje: - remonty cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych i recyklera oraz remont w technologii emulsji asfaltowych i grysów; - remonty w zakresie chodników z kostki brukowej betonowej, z kostki kamiennej, z płyt chodnikowych oraz regulacji i wymiany krawężników i obrzeży; - regulacje i wymiany wpustów ulicznych oraz włazów nastudziennych; - naprawa i wymiana elementów zabezpieczenia ruchu (bariery energochłonne). -naprawa dróg gruntowych z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego, -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych, -cząstkowa naprawa chodników, -likwidacja zapadnięć nawierzchni drogowych, -wymiana i odnowa oznakowania pionowego, -oznakowanie poziome - malowanie przejść dla pieszych, linii, kopert, itp., -naprawa i utrzymanie barier wraz z malowaniem, -cząstkowe naprawy na mostach wiaduktach, kładkach dla pieszych i przepu-stach -naprawy kanalizacji deszczowej - uzupełnienie i wymiana podbudowy, - remont studzienek dla urządzeń podziemnych, - remont elementów odwodnień - remont krawężników jezdni i obrzeży trawnikowych, - roboty ziemne, - wykonanie innych niezbędnych robót towarzyszących wynikających z zakresu robót, -niezwłoczne (w trybie natychmiastowym) usuwanie uszkodzeń na drogach i chodnikach powodujących zagrożenie dla ludzi, ruchu drogowego i mienia -modernizacja dróg gruntowych tłuczniem bazaltowym lub destruktem asfaltowym Dokładny zakres oraz opis wykonania robót znajduje się w Kosztorysie Ofertowym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2.2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. b) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. c) Organizację ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania robót. d) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użyt-kownika. e) Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Miejskie Skła-dowisko Odpadów lub za zgodą Zamawiającego na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. f) Składowanie przez Wykonawcę zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku (ponownego wbudowania) lub sprzedaży po uprzedniej akceptacji inwe-stora. g) Przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac. h) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. i) Zajęcie pasa drogowego. 2.3 Czas reakcji max 24 h (dotyczy usterek, awarii) - jest to okres, jaki upłynie od momentu wystawienia zlecenia przez Zamawiającego do momentu przystąpienia do jego realizacji przez Wykonawcę zadania pilne stwarzające niebezpieczeństwo dla ludzi muszą być wykonywane niezwłocznie po wystawieniu zlecenia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach