Gmina Szprotawa ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3760772 , fax. 68 3762220
- Data zamieszczenia: 2013-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
Rynek 45 45
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
tel. 068 3760772, fax. 68 3762220
REGON: 00052677100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Szprotawa w 2013r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Krótki opis zakresu rzeczowego: Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Szprotawa w roku 2013 Zamówienie obejmuje: - remonty cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych i recyklera oraz remont w technologii emulsji asfaltowych i grysów; - remonty w zakresie chodników z kostki brukowej betonowej, z kostki kamiennej, z płyt chodnikowych oraz regulacji i wymiany krawężników i obrzeży; - regulacje i wymiany wpustów ulicznych oraz włazów nastudziennych; - naprawa i wymiana elementów zabezpieczenia ruchu (bariery energochłonne). -naprawa dróg gruntowych z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego, -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych, -cząstkowa naprawa chodników, -likwidacja zapadnięć nawierzchni drogowych, -wymiana i odnowa oznakowania pionowego, -oznakowanie poziome - malowanie przejść dla pieszych, linii, kopert, itp., -naprawa i utrzymanie barier wraz z malowaniem, -cząstkowe naprawy na mostach wiaduktach, kładkach dla pieszych i przepu-stach -naprawy kanalizacji deszczowej - uzupełnienie i wymiana podbudowy, - remont studzienek dla urządzeń podziemnych, - remont elementów odwodnień - remont krawężników jezdni i obrzeży trawnikowych, - roboty ziemne, - wykonanie innych niezbędnych robót towarzyszących wynikających z zakresu robót, -niezwłoczne (w trybie natychmiastowym) usuwanie uszkodzeń na drogach i chodnikach powodujących zagrożenie dla ludzi, ruchu drogowego i mienia -modernizacja dróg gruntowych tłuczniem bazaltowym lub destruktem asfaltowym Dokładny zakres oraz opis wykonania robót znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2.2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. b) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. c) Organizację ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania robót. d) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użyt-kownika. e) Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Miejskie Skła-dowisko Odpadów lub za zgodą Zamawiającego na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. f) Składowanie przez Wykonawcę zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku (ponownego wbudowania) lub sprzedaży po uprzedniej akceptacji inwe-stora. g) Przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac. h) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. i) Zajęcie pasa drogowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507507602
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną