Gmina Goleniów ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
- Data zamieszczenia: 2020-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
Plac Lotników 1
72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
REGON: 81168436700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Bieżące utrzymanie dróg gminnych”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - remont nawierzchni tłuczniowych polegający na wyrównaniu istniejącej nawierzchni oraz uzupełnieniu 5 cm tłucznia 0,00-31,5 mm - 14 040,00 m2 (materiał Wykonawcy), - remont nawierzchni żużlowych polegający na wyrównaniu nawierzchni żużlowej. W przypadku niemożliwości wyrównania materiałem miejscowym, dowóz (15 km) szlaki z PEC gr. 5cm - 18 090,00 m2 (materiał Zamawiającego), - remont nawierzchni z destruktu asfaltowego polegający na uzupełnieniu nawierzchni z destruktu bitumicznego gr 5 cm – 11 340,00 m2 (materiał Zamawiającego, transport z Lubczyny), - uzupełnienie ubytków w nawierzchni w Modrzewiu polegające na uzupełnieniu ubytków gruntem w nawierzchni w Modrzewiu - 10 m3 (materiał Wykonawcy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) kosztorysy ofertowe wypełnione zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SIWZ, UWAGA! Nie załączenie kosztorysów ofertowych spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 87 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy), f) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, c) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego – wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie działania RDW w Stargardzie. Zadanie nr 1 – Remonty cząstkowe grysami i emulsją – zamówienie z WR
Dodano: 2024-03-14 - Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łobez w roku 2023
Dodano: 2023-08-17 - REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W DRAWSKU POMORSKIM
Dodano: 2023-05-26 - REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG PRZY UŻYCIU EMULSJI I GRYSÓW NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W CHOJNIE
Dodano: 2023-05-26 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg przy użyciu emulsji i grysów na terenie działania RDW w Gryficach
Dodano: 2023-05-09 - Utrzymanie – naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino [zamówienie z wolnej ręki]
Dodano: 2023-04-13 - REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W STARGARDZIE
Dodano: 2023-03-20 - Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łobez w roku 2022
Dodano: 2023-01-23 - Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łobez w roku 2022
Dodano: 2022-08-31 - Naprawa oraz konserwacja dróg leśnych w leśnictwie Łubianka oraz Krzynka
Dodano: 2020-11-10