Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
- Data zamieszczenia: 2018-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
ul. Robotnicza 12
49300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
REGON: 53051784000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Bieżące utrzymanie dróg, chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Brzeg w 2019 r.’’. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres każdorazowo będzie uzależniony od stwierdzenia lub zgłoszenia uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników w pasie drogowym dróg gminnych. Ponadto zadanie obejmuje bieżącą konserwację oznakowania pionowego zlokalizowanego na drogach gminnych. Planowany zakres robót zgodnie z załączonym kosztorysem ślepym obejmuje między innymi: - remonty cząstkowe nawierzchni z kostki kamiennej, betonowej, - wymianę istniejącej nawierzchni, - regulację istniejących krawężników, - regulację pionową włazów studni rewizyjnych, wpustów deszczowych, - wymianę, regulację oznakowania pionowego, - remont cząstkowy masą na zimno lub z recyklera, - utwardzenie dróg gminnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A., nr rachunku: 94 1090 2141 0000 0001 3528 6629 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy także dołączyć: 1) wypełniony kosztorys ślepy, który stanowi załącznik do wzoru umowy, 2) wykaz pracowników załącznik nr 7 do SIWZ 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 6) wadium (np. oryginał gwarancji, poręczenia) lub kopia potwierdzenia wpłaty wadium,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie cienkich warstw ścieralnych na gorąco z mieszanek mineralno-asfaltowych wraz z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni drogowych w powiecie opolskim w 2023 r. – roboty podobne
Dodano: 2023-10-05 - Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kluczbork w 2023 roku
Dodano: 2023-07-18 - Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa Brzeg w roku 2022 - cz. II
Dodano: 2022-11-10 - Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa Brzeg w roku 2022 - cz. II
Dodano: 2022-11-10 - Roboty, usługi i dostawy związane z odwodnieniem dróg, remontem chodników dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddziału w Opolu Rejonu w Opolu, drogi nr 40, 45, 88 i 94”
Dodano: 2022-10-04 - „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2021 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym” z podziałem na część I i II”.
Dodano: 2021-01-08 - „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2021 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym” z podziałem na część I i II”.
Dodano: 2020-12-08 - Roboty, usługi i dostawy związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników w ciągu dróg krajowych nr 38, 38a, 40, 40b, 45, 45b, 88 i 94 administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Kędzierzynie-Koźlu w okresie 01.01.2021r. – 31.12.2024r.
Dodano: 2020-09-24 - Ścinka poboczy na drodze powiatowej nr 1934 O Radłów - Wichrów
Dodano: 2020-09-11 - Wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu „SLURRY SEAL” na drogach powiatowych w powiecie opolskim w 2020 r. – pow. ogółem 10.500 m2
Dodano: 2020-08-27